معاون استاندار همدان تاکیدکرد:

رفع موانع تولید از کارخانجات و شرکت‌های صنعتی

معاون استاندارگفت:باید از تمام ظرفیت‌های شهرستان و در صورت نیاز استان برای رفع موانع و مشکلات واحدهای تولیدی استفاده نمود.


رفع موانع تولید از کارخانجات و شرکت‌های صنعتی  به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ عبدالعظیم رضایی  معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری در راستای اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال بیان داشت: دولت تدبیر و امید به‌شدت پیگیر رفع مسائل، مشکلات و موانع تولید است.
وی ادامه داد: با تأکیداتی که استاندار در خصوص ایجاد اشتغال در استان دارند باید واحدهای تولیدی با رفع موانع بتوانند با تمام توان به چرخه تولید ادامه دهند تا بخشی از مشکل اشتغال نیز مرتفع شود.

رضایی تاکید کرد: باید از تمام ظرفیت‌های شهرستان و در صورت نیاز استان برای رفع موانع و مشکلات واحدهای تولیدی استفاده شود.
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ملایر ضمن بازدید از شهرک نمایشگاهی مبل و منبت، واقع در شهرک صنعتی2 – بازدید از مجتمع خدماتی رفاهی (در حال ساخت) باغ آرزوها - بازدید از کارخانه در حال احداث شرکت کیهان پایش( فرآوری آندالوزیت و گارنت ) که تنها کارخانه در ایران است و با افتتاح این واحد جزء 5 شرکت مطرح دنیا می‌باشد - بازدید از شرکت شیر پگاه و - بازدید از کارخانه نهاوند پلاست (تولیدکننده ظروف یک‌بارمصرف) و درنهایت بازدید از شرکت آسیا سیم(تولیدکننده مفتول‌های سیمی)، در نشستی صمیمی با مدیران این به بررسی و پیگیری رفع مشکلات این واحدها پرداخت.

انتهای پیام/ش.و

لزوم رفع موانع تولید از کارخانجات و شرکت های صنعتی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.