امام جمعه تبریز گفت : در برابر شرارت های صهیونیسم و آمریکا اقدام عملی لازم است و برگزاری اجلاس در کشورهای اسلامی کافی نیست.

ضرورت اقدام عملی برابر شرارت صهیونیستهابه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ حجت الاسلام والمسلمین محمد علی آل هاشم امام جمعه تبریز ، افزود: مردم فلسطین تاکنون از فقدان اقدام عملی و مؤثر کشورهای اسلامی و سازش های پنهانی و علنی این دولتها با دشمنان قدس ضربه خورده است.


وی با اشاره به اجلاس سران کشورهای اسلامی در استانبول به منظور محکوم کردن اقدام نابخردانه رئیس جمهور آمریکا در اعلام قدس شریف به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی گفت:برگزاری این اجلاس هر چند اقدامی لازم و مثبت بود ولی اگر بخشی از کشورهای اسلامی به طور جدی و متحدانه با اسراییل مقابله می کردند هیچ گاه فلسطین به این وضع دچار نمی شد.


نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی همچنین از لایحه بودجه 97 که از طرف دولت برای تصویب در اختیار مجلس قرار گرفته است انتقاد کرد و گفت:آن طور که کارشناسان می گویند این لایحه اشکالات مهمی دارد و در آن به رکود و بیکاری توجه نشده است.


وی ادامه داد :  مصوبات برنامه اقتصاد مقاومتی در بودجه سال آینده خالی است و دولت هزینه های جاری را افزایش و هزینه های عمرانی را کاهش داده است.


خطیب نماز جمعه تبریز به سفر وزیر امور خارجه انگلیس در هفته گذشته به کشورمان اشاره کرد و گفت:حضور وزیر خارجه انگلیس در ایران نشان می دهد که آمریکا قادر نیست دوستان و متحدانش را به اقدامات خود متقاعد کند.


نماینده ولی فقیه در استان با گرامی داشت 27 آذر سالروز شهادت دکتر مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه گفت:استقلال کشور در گرو وحدت و پیوند محکم میان حوزه و دانشگاه است.

انتهای پیام/خ

آمریکا قادر نیست دوستان و متحدانش را به اقدامات خود متقاعد کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار