بهترین روش سم زدایی با این چای گیاهی فوق العاده!

مطالعات نشان داده است که برخی از ترکیبات فلاونوئیدی، از جمله کاتچین، کوئرستین و اپی کتیچین می تواند از بروز سرطان ریه در افرادی که استعمال دخانیات دارند جلوگیری کند.

 به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛   همه افراد حتی افراد سیگاری می‌دانند که سیگار برای سلامتی یک خطر جدی است اما متاسفانه بسیاری از افراد سیگاری نمی توانند سیگار را ترک کنند. بسیاری از سیگاری‌ها نیز به کمک برای ترک آن نیاز دارند. بر اساس گزارش انجمن ریه ایالات متحده امریکا سیگار علت اصلی مرگ بیش از ۴۳۸ هزار نفر در سال است.

سم زدایی ریه با این چای گیاهی فوق‌العاده

متاسفانه سیگار کشیدن فقط به خود فرد صدمه نمی زند و همه افرادی که در اطراف آن ها هستند در خطر می‌باشند. سیگار یک خطر جدی برای سلامتی اطرافیان فرد سیگاری است و بیش از ۴۱ هزار نفر در سال به علت استنشاق دود سیگار دیگران می میرند!

یکی از دلایل اصلی که فرد را مجبور به ادامه سیگار کشیدن می کند وجود نیکوتین در سیگار است. نیکوتین یک ماده شیمیایی است که در سیگار وجود دارد و اعتیاد آور است. با گذشت زمان بدن شما نیاز به نیکوتین دارد. هر چقدر که زمان می گذرد و شما سیگار می کشید نیاز بدن به نیکوتین هم بیشتر و بیشتر می شود و بدون وجود نیکوتین بدن حالات طبیعی ندارد.

در صورتی که نیکوتین به بدن نرسد این مشکلات به وجود می آید: مشکل خواب، حالت تهوع، نوسان خلق و تحریک پذیری، بی قراری، مشکل فکر کردن و تمرکز این علائم بعد از گذشت چند هفته از ترک سیگار از بین می روند اما آن چه که باقی می ماند وسوسه کشیدن دوباره سیگار است که به خیلی از افراد اجازه ترک سیگار را نمی دهد.

برای ترک سیگار باید انگیزه ای وجود داشته باشد تا بتوان از این اعتیاد خلاص شد. در حالی که هر روزه تبلیغات زیادی برای ترک سیگار می شود و محصولات متعددی در بازار عرضه می گردد اما موفقیت چشمگیری در این محصولات وجود ندارد و اکثر آن ها فقط تبلیغاتی هستند.

طبیعت همیشه راه حل های بهتری برای انسان دارد. استفاده از دستورهای طبیعی کمترین زیان و بیشترین موفقیت و اثر را در پی دارد.


بیشتربخوانید: فواید باورنکردنی چای گل بامیه برای سلامتی


ریشه زنجبیل

 بارها و بارها از خواص بی نهایت زنجبیل گفته‌ایم. اما خوشبختانه این گیاه بی نظیر همچنان در صدر جدول پرخاصیت‌ترین ها قرار دارد و هر جا صحبتی از سلامتی است پای زنجبیل در میان است!

یکی از خواص زنجبیل خاصیت ضد تهوع آن است. تهوع یکی از علائم آزار دهنده ترک سیگار است که با کمک زنجبیل می توان بر این مشکل غلبه کرد.

زردچوبه

اگر پیگیر مطالب سلامتی خود باشید حتما از خواص بی نظیر زردچوبه نیز آگاهید.

سیگار موجب تشکیل پلاک‌هایی در ریه می شود که خطر ابتلا به انواع سرطان ها را در پی دارد. مطالعات گسترده حاکی از این است که کورکومین موجود در زردچوبه خواص ضد التهابی، ضد سرطانی و سم زدایی دارد و در عین حال یک آنتی اکسیدان بسیار قوی به شمار می رود.

مصرف زردچوبه باعث سم زدایی بدن می شود در حالی که از دیگر ارگان ها نیز محافظت می کند!

پیاز

مطالعات نشان داده است که برخی از ترکیبات فلاونوئیدی، از جمله کاتچین، کوئرستین و اپی کتیچین می تواند از بروز سرطان ریه در افرادی که استعمال دخانیات دارند جلوگیری کند.

فلاونوئید ها رنگدانه های گیاهی هستند که خواص ضد التهابی و آنتی اکسیدانی قوی دارند. پیاز یک منبع غنی از کوئرستین می باشد.

با این درمان خانگی عالی می توانید پس از سم زدایی ریه ها برای همیشه از سیگار خداحافظی کنید و در مسیر سلامتی قدم بگذارید.

مواد مورد نیاز :
۱ قطعه کوچک از ریشه زنجبیل
۴۰۰ گرم پیاز خرد شده
۲ قاشق چای خوری زردچوبه
۱ لیتر آب
عسل به دلخواه
دستورالعمل چای سم زدایی ریه ها:
آب را در یک قابلمه به جوش بیاورید و ریشه زنجبیل و پیازها را به آن اضافه کنید. کمی دیگر از ریشه زنجبیل را رنده کرده و همراه با زردچوبه در قابلمه بریزید. کمی حرارت را پایین بیاورید و بگذارید کمی قل بخورد.

این ترکیب عطر و بوی تندی دارد و اگر شما به بوی آن حساس هستید می توانید کمی رقیق تر و همراه با عسل میل کنید.

روزی دوبار و یا هر دفعه از بعد از کشیدن سیگار از این مخلوط بخورید. با گذشت زمان سعی کنید که دفعات سیگار کشیدن را به حداقل رسانده و در عوض از این مخلوط میل تا جایی که می توانید میل کنید تا ریه هایتان پاک شوند.

هر چقدر که ریه های شما بیشتر استراحت کنند، به مراتب قوی تر و سالم تر می شوند و زخم های ریه التیام می یابند.

زمانی که برای ترک سیگار آماده شدید این مخلوط را در زمان هایی که احساس ضعف می کنید نوش جان کنید.

بعد از ترک کامل سیگار نیز همواره زنجبیل و زردچوبه را در رژیم غذایی تان بگنجانید تا علاوه بر سم زدایی ریه ها، یک گام بزرگ در مسیر سلامتی برداشته باشید.

منبع: نت نوشت

انتهای پیام/

سم زدایی ریه با این چای گیاهی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار