مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان:

نیروگاه خورشیدی برق در شهرک صنعتی سلسله احداث می شود

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان از احداث نیروگاه خورشیدی برق در شهرک صنعتی سلسله خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ رازانی، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان از احداث نیروگاه خورشیدی برق در شهرک صنعتی سلسله خبر داد.

 رازانی  گفت: کاهش منابع آبی در کشور و تامین انرژی برق از آب باعث شده که استفاده از پنل‌های خورشیدی و احداث نیروگاه خورشیدی در تامین برق اهمیت خاصی پیدا کند.

وی افزود: طرح احداث نیروگاه خورشیدی در شهرک صنعتی سلسله مورد مطالعه قرار گرفت که با استفاده از پانل ها، انرژی خورشید را دریافت و آن را به الکتریسیته تبدیل می‌کند که برای مصارف تجاری و مسکونی قابل استفاده می‌باشد.

رازانی اضافه کرد: در حال حاضر ۱۷ هکتار از زمین‌های شهرک صنعتی سلسله به این سرمایه گذار در حال واگذاری است، این نیروگاه خورشیدی برق در ۲ فاز با حجم سرمایه‌گذاری ۲۰ میلیون یورو و اشتغالزایی حدود ۱۰۰ نفر عملیاتی خواهد شد.

وی با ذکر اینکه مدت اجرا و ساخت این نیروگاه خورشیدی ۶ ماه است، گفت: احداث نیروگاه خورشیدی برق با همکاری مشترک سرمایه گذار آلمانی (شرکت GLS) و بخش خصوصی انجام خواهد شد همچنین این نیروگاه با ظرفیت ۲۰ مگاوات در زمینی به مساحت ۳۰ هکتار احداث خواهد شد که در فاز نخست این پروژه ۱۰ مگاوات به بهره برداری خواهد رسید

انتهای پیام/د

احداث نیروگاه خورشیدی برق در شهرک صنعتی سلسله

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.