سعیدی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

احیای قرارداد کشتی سازی بعد از 9 سال با شرکت هیوندایی/ حذف هزینه های واسطه گران برای صادر کنندگان

مدیر عامل کشتیرانی گفت: قرارداد کشتی سازی بعد از 9 سال با شرکت هیوندایی احیا شد که این امر زمینه ساز توسعه این صنعت شده است.

احیای قرارداد کشتی سازی بعد از 9 سال با شرکت هیوندایی/ حذف هزینه های واسطه گران برای صادر کنندگانمحمد سعیدی مدیر عامل کشتیرانی در گفتگو با خبرنگار  راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، بابیان اینکه بعد از تحریم‌ها، شرایط صادرات را برای صادر کنندگان تسهیل کرده ایم اظهار کرد: در گذشته بسیاری از صادرکنندگان به بازار‌های مختلف دسترسی نداشتند و دسترسی آن‌ها از طریق واسطه بود.

وی افزود: هم اکنون شرایط را به گونه‌ای فراهم کرده ایم که صادرکنندگان به طور مستقیم و بدون واسطه با بازار‌های هدف ارتباط ارتباط برقرار کنند و این امر می تواند زمینه ساز حذف واسطه گران از بازار‌ها شود.

مدیر عامل کشتیرانی تصریح کرد: بسیاری از صادر کنندگان هزینه‌های اضافی به واسطه گران پرداخت می‌کردند که امروزه این هزینه‌ها حذف‌شده است.

وی به قرارداد منعقد شده سازمان کشتیرانی با شرکت هیوندای کره در سال ۲۰۰۸ و راکد ماندن آن اشاره کرد و افزود: خوشبختانه بعد از مدت‌ها این قرارداد کشتی سازی، احیا و ایران‌ توانست با شرکت هیوندایی وارد مذاکرات جدید تری شود.

سعیدی با بیان اینکه برای توسعه آینده این بخش از شرکت‌های داخلی و شرکت‌های خارجی استفاده خواهیم کرد یادآورشد: فایناس این پروژه‌ها بسیار مهم است و منتظر یم شرکت‌های داخلی پیشنهاد و فایناس‌های مهمی را برای کشتیرانی ارائه دهند تا بتوانیم از آن‌ها استفاده کنیم.

مدیر عامل کشتیرانی در پایان گفت: خوشبختانه تحریم‌های جدید بر روی کشتیرانی اثری نگذاشته است.

انتهای پیام/

 خوشبختانه تحریم‌های جدید بر روی کشتیرانی اثری نگذاشته است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار