رئیس پلیس راهور خرم‌آباد :

کاهش ۱۵ درصدی تصادفات خسارتی -جرحی و فوتی در خرم‌آباد

رئیس پلیس راهور خرم‌آباد گفت: تصادفات خسارتی، جرحی و فوتی در خرم‌آباد ۱۵ درصد کاهش یافته است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ سرهنگ رضا موسیوند گفت: پلیس راهنمایی و رانندگی در فصل سرما عمده فعالیت خود در مرکز شهر متمرکز می‌کند چراکه به دلیل بافت فرسوده شهر و مسدود شدن پل‌های موقت ترافیک به هسته مرکزی شهر کشیده می‌شود.

وی افزود: پلیس راهور از حاشیه شهر نیز غافل نیست و ۳ تیم در ورودی‌های شهر جهت کنترل سرعت و تخلفات حادثه‌ساز مستقر نموده که با متخلفین برخورد و آن‌ها را اعمال قانون نمایند.

رئیس پلیس راهور خرم‌آباد با بیان اینکه ۶۰ دوربین نظارتی در خرم‌آباد فعال هستند و ۳ اپراتور به‌صورت ۱۲ ساعت کاری آن‌ها را رصد و تخلفات را اعمال قانون می‌کنندخاطرنشان کرد: ۲ تیم شبانه نیز در سطح شهر جهت برخورد با متخلفین فعال هستند؛ تیم‌های کنترل نامحسوس با خودرو‌های پلاک شخصی در سطح شهر فعال هستند و تخلفات را رصد، کنترل و اعمال قانون می‌کنند و عمده فعالیت آن‌ها در حاشیه‌های شهر می‌باشد.

وی با بیان این‌که عمده تصادفات شهر خرم‌آباد در حواشی شهر صورت می‌گیرد و تصادفات در مرکز شهر کمتر است، گفا: تصادفات منجر به فوت و جرحی که در حاشیه‌های شهر به وقوع می‌پیوندند را با استقرار نیرو‌های پلیس در آن مناطق کاهش داده‌ایم.

رئیس پلیس راهور شهرستان خرم‌آباد با بیان اینکه روزانه حدود ۱۶ خودرو متخلف توقیف و روانه پارکینگ می‌شوند، افزود: خودرو‌هایی که توقیف می‌شوند عمدتاً دارای شکایات قضایی، مالکین و خلافی‌های بالای یک‌میلیون تومان می‌باشند.

موسیوند با بیان اینکه از رانندگان می‌خواهیم خودشان پلیس خویش باشند، عنوان کرد: هدف پلیس از اعمال قانون، کاهش تصادفات و تخلفات است.

وی در بخشی از سخنان خود به‌ضرورت احداث تقاطع غیرمسطح در بلوار شهید چاغروند خرم‌آباد اشاره کرد و گفت: خودرو‌های سنگین به دلیل نبود یک تقاطع غیرمسطح مجبور به ورود در بلوار ولایت هستند که این بلوار جز حریم شهر است و خودرو‌های سنگین از ساعت ۶ صبح تا ۲۳ حق ورود به حریم قانونی شهر را ندارند.

رئیس پلیس راهور خرم‌آباد گفت: اگر این تقاطع غیر هم‌سطح ایجاد شود، خودرو‌های سنگین از بلوار شهید چاغروند می‌توانند به بلوار ۶۰ متری بروند و از کمربندی برای مسیر بعدی استفاده نمایند.

انتهای پیام/د

تصادفات خسارتی -جرحی و فوتی در خرم‌آباد ۱۵ درصد کاهش یافته است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.