مدیرکل آموزش و پرورش لرستان:

فرهنگیان و دانش‌آموزان برتر خرم آباد تکریم شدند

در مراسمی از ۵۰۰ فرهنگی و دانش‌آموز برگزیده ناحیه یک خرم‌آباد تجلیل به عمل آمد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ طی مراسمی با حضور مسئولان از ۵۰۰ فرهنگی و دانش‌آموز برگزیده ناحیه یک خرم‌آباد تجلیل به عمل آمد؛ در این مراسم از خیرین آموزش و پرورش و جمعی از افراد برگزیده در حوزه‌های مختلف تقدیر شد.

 دریکوند، مدیرکل آموزش و پرورش لرستان در این مراسم با اشاره به سند تحول بنیادین گفت: لازم است در این راستا، تغیبرات کیفی در نسل جوان ایجاد شود و این در حالی است که پیشرفت‌های کمی انجام شده هستند.

وی با بیان اینکه جامعه امروزی نیازمند آرمان‌های تعیین شده در این سند است، افزود: امروز در جامعه، نیاز به نوع‌دوستی، اخلاق، برادری، عدم تجسس در زندگی دیگران و... است تا بتوانیم به روح انسانی خود بازگردیم و همه تلاش خود را در آموزش و پرورش می‌کنیم که جایگاه واقعی را برگردانده و موفقیت فرهنگیان و دانش آموزان را رقم بزنیم.

وی اظهارداشت: در همه سیستم‌ها انسان‌های اثربخش نسبت به دیده شدن احساس دارند و اگر این امر در یک سیستم وجود نداشته باشد آن سیستم فاسد است.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان تصریح کرد: در جشنواره موفقیت ۴ که برگزار شد، شاهد دیده شدن موفقیت‌های زیادی هستیم و این امر نشاندهنده این است که جامعه فرهنگی امروز ما دارای علم و دانش است.

انتهای پیام/د

فرهنگیان و دانش‌آموزان برگزیده خرم آباد تجلیل شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.