نایب رئیس شورای شهر قم؛

تسریع درساماندهی ورودی قم ازسمت جعفریه

بختیاری گفت:ورودی شهرقم ازسمت جعفریه به‌ هیچ‌وجه شایسته شهرقم نیست وبایدهرچه زودترخارج ازمسائل مناطق ساماندهی شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛حسن بختیاری،نایب رئیس شورای شهر قم، در جلسه مشترک شورای شهر قم با شهرداران مناطق 8 گانه شهر قم که در ساختمان شهید باکری برگزار شد، اظهار داشت: ورودی شهر قم از سمت جعفریه به‌ هیچ‌وجه شایسته شهری مانند قم با جایگاه خاص بین‌المللی و مذهبی در جهان اسلام و کشور نیست و باید هر چه زودتر خارج از مسائل مناطق ساماندهی شود.

وی خاطرنشان کرد: از آنجاکه ورودی جعفریه چشم قم است در نگاه و دید مردم شهرهای دیگر در تصویرسازی از شهر قم بسیار تأثیرگذار است که ضرورت بهبود و ساماندهی این ورودی مهم و پرتراکم را بیشتر از همیشه کرده است.

نایب رئیس شورای شهر قم گفت: واقعیت این بوده که امروزه محور جعفریه تبدیل به محور عبوری به سمت غرب کشور شده و میزان ترافیک و آمدوشد در این محور نیز بسیار بالاست اما متأسفانه وضعیت موجود در این منطقه بسیار نگران‌کننده است که چاره و تدبیری فوری را می‌طلبد.

بختیاری ادامه داد: برای اینکه نقش شهرداران مناطق بیشتر شود باید اختیارات و حیطه عمل آن‌ها بیشتر شود در حالی‌که امروز نقشی که شایسته است در شهرداران منطقه باشد وجود ندارد.

نایب رئیس شورای شهر قم تأکید کرد: در مبحث ماده 17 و در مسئله معاملات نیز شهرداران اختیارات لازم را ندارند و در تمامی اقدامات باید از شهرداری مرکز اجازه بگیرند که به نظر می‌رسد شهرداران برای اینکه نقش ویژه‌تری را ایفا کنند باید ابزارهای لازم را از شهرداری احصا کنند.

انتهای پیام/ح

ورودی شهرستان قم از سمت جعفریه باید ساماندهی شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار