معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری فارس خبر داد؛

همکاری گرو‌ها با نهاد‌های فرهنگی و اجتماعی در فارس

همکاری گرو‌ها با نهاد‌های فرهنگی و اجتماعی استان فارس در زمینه پیشگیری، کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ هادی پژوهش‌جهرمی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری فارس با اشاره به اینکه همکاری گرو‌ها با نهاد‌های فرهنگی و اجتماعی استان فارس در زمینه پیشگیری کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی است، گفت: سمن‌ها اهرم‌های قدرتمند کنترل آسیب‌های اجتماعی محسوب می‌شوند.

وی با اشاره به توانمندسازی و حمایت از سازمان‌های مردم نهاد بیان کرد: باید به مسئله آسیب‌های اجتماعی نگاهی ویژه شود
پژوهش جهرمی تصریح کرد:حساسیت مقام معظم رهبری در حوزه آسیب‌های اجتماعی به اندازه‌ای است که نشست‌ها با حضور ایشان برگزار و موضوع در تمام ابعاد و جوانب بررسی و ارزیابی می‌شود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری فارس واگذاری فعالیت‌های اجتماعی به مردم را از رویکرد‌های دولت تدبیر و امید دانست و افزود: باید کار‌ها را به مردم بسپاریم چرا که هر جا مردم حضور داشتند و کار‌ها را خودشان به پیش بردند، حرکت کشور در مسیر پیشرفت قرار گرفته است.

وی تدوین گزارش آسیب‌های اجتماعی درشهرستان‌ها را یکی از وظایف دفتر اجتماعی برشمرد و اضافه کرد: باید تصویری جامع از وضعیت مسائل اجتماعی شهرستان‌ها تهیه شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس با قدردانی از تلاش‌های علی‌محمد موسوی مدیرکل سابق دفتر اجتماعی استانداری فارس بتول معلم را به عنوان مسئول جدید این حوزه معرفی کرد.

گفتنی است، معلم یکی از مدیران حوزه‌ی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس است که مدتی عهده‌دار مسئولیت مدیریت اداره ارشاد شهرستان شیراز بود.

انتهای پیام/ت

مشارکت گروها با نهادهای فرهنگی و اجتماعی 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار