معاون پیشگیری از جرائم دادگستری استان مرکزی:

قاچاقچیان کالا از کلان به خرد تغییر روش داده اند

معاون پیشگیری از جرائم دادگستری استان مرکزی از تغییر روش قاچاقچیان کالا از کلان به خرد خبرداد.

قاچاقچیان کالا از کلان به خرد تغییر روش داده انددرودگر معاون پیشگیری از جرائم دادگستری استان مرکزی در حاشیه پنجمین جلسه کارگروه پیشگیری از قاچاق کالا و ارز این استان در گفتگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ گفت: قاچاقچیان کالا، روش‌های قاچاق را از سطح کلان به صورت خرد تغییر داده اند که در این جلسه به این موضوع رسیدگی و مقرر شد با اشخاصی که قاچاق کالا به صورت خرد انجام می‌دهند برخورد قانونی صورت گیرد.

درودگر افزود: بیش از ۴۱ هزار از انبار‌های بخش‌های صنعتی و کشاورزی و معدن در استان مرکزی در سامانه جامع ثبت شده اند که اقدام خوبی برای پیشگیری از قاچاق کالا و ارز است و در کنار آن ثبت شناسنامه کالا و شناسه رهگیری توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت انجام می‌شود.

وی با اشاره به قاچاق لوازم پزشکی و دارو اضافه کرد: بعضی از اشخاصی که تجهیزات پزشکی به مردم ارائه می‌دهند با همکاری پزشکان متخلف فاکتورکالای ایرانی صادر کردند، ولی در عمل کالای خارجی استفاده کردند که برای آنها نیز پرونده تشکیل شده است و درحال رسیدگی به جرمشان هستیم.

در پنجمین جلسه کارگروه پیشگیری از قاچاق کالا و ارز استان مرکزی آخرین اقدامات دستگاه‌های مسئول پیرامون مبارزه با قاچاق با ارائه مستندات لازم و آخرین وضعیت آماری و اقدامات پیشگیرانه  قاچاق کالا‌های سلامت محور مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام / ج


جزییات پنجمین جلسه کارگروه پیشگیری از قاچاق کالا و ارز استان مرکزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.