مارمولک ابریشم دزد به ایستگاه آخر رسید + تصاویر

سارقی که از نمای ساختمان ها بالارفته و فرش های ابریشم سرقت می کرد، به دام پلیس افتاد.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛در میان مجرمانی که پلیس دستگیر کرد یک باند سرقت از منازل شگرد خاصی داشتند.

این باند ۳ نفره اقدام به سرقت از منازل لوکس می‌کردند و فقط هم فرش ابریشم به سرقت می‌بردند. که سرکرده این باند در نیمه‌های شب و در زمانی که صاحب خانه در خواب بود به مانند یک مارمولک از نمای ساختمان بالا می‌رفت و بعد از ورود به منزل می‌شود اقدام به سرقت می کرد.

 متهم ردیف دوم این باند سه نفره در یک سرقت دیگر با سارقانی دیگر همدست بوده که در حین سرقت دستگیر شده  و روانه زندان شدند.

 حمزه -ک. متهم ردیف اول در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: در شهر‌های کرج، تهران، مشهد و اصفهان خانه‌های لوکس را نشان می‌کردیم و پیش بینی می‌کردیم که در این منزل فرش ابریشم هست و در بامداد همان روز که اعضای خانواده در خواب بودند از نمای ساختمان بالا می‌رفتم و فرش‌های ابریشم را سرقت می کردم.

این سارق سابقه دار به ۳۰ مورد سرقت اشاره کرد و گفت: ما در زمان سرقت به هیچ عنوان از سلاح استفاده نمی‌کردیم و اگر متوجه می‌شدیم کسی از اعضای منزل از خواب بیدار شده است بلافاصله از محل متواری می‌شدیم و در شبی دیگر به منزل دستبرد می‌زدیم.

حمزه با خودرو‌های مختلفی از جمله  خودروی BMW ۵۲۸i اقدام به سرقت می کرد که وقتی جویای مالک خودرو شدیم متوجه شدیم که صاحب ماشین کسی نیست جز حمزه مجرم سابقه دار که با پول‌های بادآورده این خودروی گران قیمت را خریداری کرده است.

حمزه ۳۲ ساله که ساکن کرمانشاه است دوست داشته ره صد ساله را یک شبه طی کند، اما نمی‌داند که به جای اینکه آینده همسر و فرزند خود را تباه کرده است.

 مارمولک ابریشم دزد به ایستگاه آخر رسید + تصاویر

این متهم اعتراف کرده که سابقه دار بود و قبلا که دستگیر شده دوستانش وثیقه ۴ میلیاردی برای آزادی اش ارائه کردند، اما این ضمانت سنگین دوستان ثمره‌ای نداشت و حمزه باز هم دست به سرقت و خلاف زد.

ماجرای سرقت را در ادامه از یکی از شاکیان پرونده مطلع شدیم و آقای نگهبان در خصوص شبی که از منزلش سرقت شده بود به خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: ساکن اصفهان هستم و شبی که از منزل ما سرقت شد در منزل خواهرم بودم، اما همسر و فرزند ۵ ساله ام در منزل بودند و ساعت ۳ بامداد وقتی به خانه برگشتم خسته بودم و بلافاصله استراحت کردم.

وی در ادامه گفت:در ساختمان ما در هر واحد دزدگیر در نظر گرفته شده که همه واحد‌ها دزدگیر را در پایان شب فعال کردند، اما من فراموش کردم که دزدگیر را فعال کنم و نزدیک‌های صبح بود که فرزند ۵ ساله ام که تازه از خواب بیدار شده بود،گفت: مگر قرار است اسباب کشی کنیم که وسائل خانه را جمع کردیم و تازه آنجا متوجه شدیم که دزد وارد خانه ما شده بود و فرش‌های ابریشم که ارزش شان ۵۰۰ میلیون تومان بود را به سرقت برده است.

وی در ادامه توضیحات بیان کرد: دوربین‌ها را که بررسی کردیم متوجه شدیم که ساعت ۰۱:۰۰ بامداد شب حادثه این سارقان به منزل ما مراجعه و تعدادی از فرش‌های ابریشم را به سرقت بردند و مجدداً ساعت ۰۳:۳۰ بامداد و نیم ساعت پس از آنکه از منزل خواهرم به خانه برگشته بودم به خانه ما دستبرد زدن و بقیه فرش‌های ابریشم را به سرقت بردند. اما برای من عجیب است که ارتفاع ساختمان ما که در حدود ۱۶ متر است را این سارق چگونه بالا رفته است و این کار غیر ممکن را چگونه این سارق ممکن کرده است.

لازم به ذکر است: ۲ تن از اعضای این باند سرقت در اسلام آباد غرب به دام پلیس افتادند.

انتهای پیام/

سارق فرش های ابریشم به دام پلیس افتاد

برچسب ها: ناجا ، حوادث ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۳ ۲۹ آذر ۱۳۹۶
سارقان را در ملاعام مجازات کنید
آخرین اخبار