تا پایان دی‎ماه امسال:

دو فروشگاه اینترنتی در چهارمحال‎وبختیاری راه‎اندازی می‌شود

تا پایان دی‎ماه امسال، دو فروشگاه اینترنتی در چهارمحال و بختیاری راه‎اندازی می‌شود.

راه اندازی ۲ فروشگاه اینترنتی تا پایان دی ماه امسالبه گزارش گروه استان‎های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ حسین عنایتی مدیرکل پست چهارمحال و بختیاری، از راه اندازی دو فروشگاه اینترنتی تا پایان دی ماه سالجاری در این استان خبر داد و گفت: این فروشگاه‌ها، کالا‌های خود را بارگذاری کرده‎اند و می‌توانند از سراسر کشور تأمین‌کننده و خریدار داشته باشند.

وی، با اشاره به استقبال مردم چهارمحال و بختیاری از خرید اینترنتی افزود: طی ۸ ماهه نخست امسال، ۴۸ هزار مورد خرید اینترنتی به ارزش ۴۹ میلیارد ریال در استان انجام شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته، از لحاظ تعداد ۱۷ درصد و از لحاظ ارزش ریالی ۴۸ درصد رشد داشته است.

عنایتی اضافه کرد: ۱۸ درصد پرداخت این خرید‌ها به صورت آنلاین و ۸۲ درصد باقیمانده هنگام تحویل انجام شد.

وی ادامه داد: در این مدت، مردم شهرستان فارسان با میانگین نرخ خرید یک میلیون و ۶۴۰ هزار ریالی، کالا‌های گران قیمت‌تری خریداری کرده‌اند.

عنایتی گفت: چهارمحال و بختیاری علی‌رغم دارا بودن محصولات خاص و ارگانیک در جایگاه بیست و هفتم خرید اینترنتی در کشور و قبل از استان‌های خراسان شمالی، سیستان و بلوچستان، کهگیلویه و بویراحمد و ایلام قرار دارد.

وی همچنین از برگزاری همایش «آنلاین شوید، جهانی بفروشید» در تاریخ ۵ دی ماه امسال در چهارمحال و بختیاری خبر داد و افزود: این همایش با مشارکت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان در سالن همایش‌های اتاق بازرگانی شهرکرد برگزار می‌شود.

عنایتی اضافه کرد: علاقمندان جهت شرکت در این همایش، می‌توانند در سامانه اینترنتی www.zoodmall.ir ثبت نام کنند.

گفتنی است: «فروشگاه اینترنتی» به وب سایتی گفته می‌شود که تعدادی کالا یا خدمات را در ویترین خود عرضه می‌کند و مشتریان می‌توانند با ثبت سفارش در سبد مجازی خرید و حتی پرداخت هزینه به صورت آنلاین، آن خدمات یا کالا‌ها را خریداری نمایند.

انتهای پیام/ف

همایش آنلاین شوید، جهانی بفروشید برگزار می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار