شهرکرد؛

ارائه خدمات پستی با 349 واحد ارتباطی

349 واحد ارتباطی در استان چهارمحال و بختیاری به مردم خدمات پستی ارائه می کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ مدیرکل پست چهارمحال و بختیاری گفت: در حوزه زیر ساخت های ارتباطی در استان 349 واحد ارتباطی خدمات پستی را به مردم ارائه می دهند که از این تعداد 26 واحد دولتی و مابقی از طریق سرمایه گذاری بخش خصوصی فعالیت می کنند.

حسین عنایتی افزود: در حال حاضر صنعت ارتباطی، یک صنعت توسعه محور و زیر ساختی است که حتی قطعات یدکی و کالاهای موثر در اقتصاد کشور را توزیع می کند.

وی ادامه داد: در 6 ماهه نخست امسال 2 میلیون و 100 هزار مرسوله وارد و 2 میلیون و 300 هزار مرسوله از چهارمحال و بختیاری خارج شد.

عنایتی با اشاره به اینکه حمل و نقل و توزیع خریدهای اینترنتی مردم از جمله وظایف شرکت ملی پست می باشد گفت: در 6 ماهه نخست امسال 16 هزار خرید اینترنتی به ارزش 13 میلیارد ریال توسط مردم صورت گرفت که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 43 درصد افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه فهرست برداری از اماکن و اختصاص کدپستی 10 رقمی پیش نیاز تشکیل بانک اطلاعات و راه اندازی سامانه یکپارچه نشانه ایرانیان است افزود: در 6 ماهه نخست امسال 204 هزار رکورد عملیات میدانی در استان انجام گرفت.

عنایتی ادامه داد: در این مدت بانک اطلاعات شهری در مجموع 100 درصد و بانک اطلاعات روستایی 60 درصد پیشرفت داشت که تا پایان سال به 100 درصد خواهد رسید.

وی با بیان اینکه راه اندازی این سامانه مستلزم جمع آوری 100 درصدی اطلاعات شهری و روستایی است اضافه کرد: تمام دستگاه های اجرایی باید اطلاعات خود را در این بانک قرار دهند تا در هنگام استعلام الکترونیکی با مشکل مواجه نشویم.

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار