سردار کوثری در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

آمادگی قرارگاه ثارالله در اقدام‌های پیشگیرانه امنیتی و امدادرسانی پس از زلزله تهران

جانشین قرارگاه ثارالله گفت: ما در راستای اقدامات پیشگیرانه امنیتی و امدادرسانی تابع سپاه پاسداران هستیم.

قرارگاه ثارالله با هماهنگی ستاد مدیریت بحران مکان هایی را برای اسکان فوری در نظر دارد /سپاه و بسیج در تماس مستقیم با ستاد مدیریت بحران برای امداد رسانی استسردار محمداسماعیل کوثری جانشین قرارگاه ثارالله در گفت و گو با خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،درباره اقدامات امدادرسانی و پیشگیرانه برای زلزله تهران اطهار کرد: از زلزله دیشب تهران اقدامات پیشگیرانه امنیتی به وسیله قرارگاه ثارالله قرار گرفته است.

جانشین قرارگاه ثارالله سپاه تهران ادامه داد: با توجه به اینکه مردم تهران در زمان زلزله خانه هایشان را ترک کرده و از شهر خارج شده بودند، لازم بود در جهت برقراری امنیت اقدامات پیشگیرانه را انجام می دادیم.

وی افزود: از زمان زلزله شب گذشته تهران، ما در قرارگاه حضور پیدا کرده و نمایندگان ما نیز در ستاد بحران حضور داشتند.

سردار کوثری با تاکید براینکه ستادمدیریت بحران باید مکان هایی در جهت استقرار مشخص و به مردم اعلام کند، اضافه کرد: دست اندرکاران ستاد مدیریت بحران تدابیر لازم در جهت تامین و اقدامات پیشگیرانه را در نظر بگیرند.

وی با بیان اینکه در راستای اقدام های پیشگیرانه امنیتی و امدادرسانی تابع سپاه پاسداران هستیم افزود: با هماهنگی ستاد مدیریت بحران مکان هایی را برای استقرار مردم اعلام می کنیم.

جانشین قرارگاه ثارالله سپاه بیان کرد: شهرداری تهران نیز باید مکان هایی را از قبل برای استقرار مردم در نظر گرفته و اعلام کند.

سردار کوثری عنوان کرد: قرارگاه ثارالله سپاه پیشنهادهای خود را به صورت مکتوب به مسئولین مدیریت بحران ارائه خواهد داد تا در کوتاه ترین زمان به فکر این مسائل بوده تا مشکلی پیش نیاید.

وی در پایان خاطر نشان کرد: سپاه محمدرسول الله(ص)، بسیج و سپاه سیدالشهدا(ع) در تهران به طور مستقیم با ستاد مدیریت بحران در تماس بوده و قرارگاه ثارالله سپاه در ابعاد امنیتی مسائل را دنبال می کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار