باند سارقان به عنف در کرمان دستگیر شد

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: با تلاش شبانه ورزی و انجام کار‌های اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه ماموران کلانتری ۱۳ این فرماندهی، سارقان اخاذ در کمتر از ۲۴ ساعت شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردار رضا بنی اسدی فر ، فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به شناسائی 3 مالخر و دستگیری آنها وکشف اموال مسروقه مالباختگان گفت: پلیس امروز با توکل بر خدا و پیروی از ولایت فقیه، با اقتدار و هوشیاری خود توانسته اعتماد و رضایت مردم را جلب کند.


وی با اشاره به ماموریت های مهم و حساس پلیس در اجتماع گفت: بی تردید ماموران زحمت کش انتظامی اجر و پاداشی عظیم نزد خداوند خواهند داشت.


وی جلب رضایت مردم و مشارکت همگانی را از عامل مهم و موثر تامین نظم و امنیت جامعه خواند و گفت: برای رسیدن به وضعیت مطلوب تلاش خواهیم کرد.


وی در پایان با اشاره به انتظار مردم از پلیس اسلامی، اظهار کرد: پلیس با داشتن جسارت، دلسوزی، سلامت و حسن تدبیر می‌تواند بهترین خدمات را به جامعه ارائه کند.


فرمانده انتظامی استان کرمان تصريح كرد:تداوم طرح برخورد با مخلان نظم و امنيت مورد تاكيد و توجه بوده و پليس با قاطعيت با مخلان نظم و امنيت عمومی قاطعانه برخورد می کند.


سردار بنی اسدی فر افزود:دستگيری اين 2 سارق و ۳ مالخر موجب جلب رضايتمندی مردم شده و موجی از نشاط و احساس آرامش و امنيت را در سطح شهرستان کرمان به دنبال داشته است.


گفتنی است، با دستگيری این دو اخاذ،شهروندان طی تماس های متعدد و ارسال پيامک از عملکردخوب فرماندهی انتظامی شهرستان کرمان و کلانتری13 تقدير و تشکر کردند.

انتهای پیام/ی

دستگیری سارقان اخاذ در کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار