جهانیان حکم اخراج ۳ بازیکن نفت را صادر کرد

۳ بازیکن تیم نفت تهران با تصمیم جهانیان مالک باشگاه حق حضور در تمرینات را ندارند.

جهانیان حکم اخراج ۳ بازیکن نفت را صادر کردبه گزارش خبرنگار تیم فوتبال نفت تهران این روزها با تصمیم های عجیب حمیدرضا جهانیان به کانون بحران تبدیل شده است و هر لحظه اخبار مختلفی از این تیم شنیده می شود.

نفتی ها برای حل مشکلات مالی خود در هفته های اخیر نشست های مختلفی با مالک این باشگاه برگزار کرده اند اما در کمال تعجب به جز یک فقره چک به تاریخ حدود ۳ ماه دیگر، این نشست ها تنها حکم‌ اخراج موقت بازیکنان را در بر داشته است.

جهانیان  هفته گذشته با بازیکنان نفت امین منوچهری‌، حامد آقایی و احمد امیر کامدار نشستی را برگزار کرد و این 3 بازیکن در این جلسه نسبت به مشکلات مالی شان اعتراض کردند و به همین دلیل جهانیان از آتیلا حجازی، سرمربی جدید این تیم‌درخواست کرده است به آنها اجازه حضور در تمرین‌ را ندهد.

یکی از نزدیکان به باشگاه نفت با تائید این خبر تصریح کرد: با تصمیم جهانیان ۳ بازیکن نفت از حضور در تمرینات پیش از بازی با سپیدرود منع شدند و به همین دلیل با این تیم به رشت نرفتند. البته این احتمال وجود دارد پس از بازی با سپیدرود در صورت هماهنگی جهانیان و حجازی منوچهری، آقایی و کامدار به تمرینات بازگردند.

با این وجود شنیده می شود احمد امیر کامدار مذاکراتی را با یک تیم لیگ برتری انجام داده و به همین دلیل احتمال جدایی اش از نفت تهران بسیار بالاست.

انتهای پیام/

جدایی 3 بازیکن از تیم نفت تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار