۱۲۰ اکیپ راهداری در زمستان به مردم خدمات ارائه می‌کنند

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: ۱۲۰ اکیپ راهداری در فصل زمستان به هموطنان در جاده‌ها و گردنه‌های صعب‌العبور استان اردبیل ارائه خدمات می‌کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از اردبیل؛ علی رحمتی، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل در آئین نمادین اعزام راهداران به گردنه‌ها و محور‌های مواصلاتی استان اردبیل در آستانه روز راهدار افزود: از ابتدای دی ماه به صورت رسمی اکیپ‌های راهداری استان با استقرار در جاده‌ها، محور‌های مواصلاتی و گردنه‌های صعب‌العبور به رانندگان، مسافران و گردشگران ارائه خدمات می‌کنند که ما این کار را از اول آذرماه به دلیل شرایط جوی و اقلیمی استان که سردسیر و با بارش برف همراه بود آغاز کردیم.

وی خاطرنشان کرد: در کنار راهداران پرتلاش نیرو‌های امدادی، پلیس راهور، هلال احمر و اورژانس نیز به هموطنان ارائه خدمات خواهند کرد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل فعال بودن ۴۲۰ نفر نیروی انسانی را در قالب اجرای این طرح یادآور شد و تصریح کرد: ما با استفاده از ۲۶۰ دستگاه ماشین‌آلات سنگین و نیمه‌سنگین در فصل زمستان ارائه خدمات خواهیم کرد.

رحمتی مجاهدت راهداران را در سرما، بوران و کولاک زمستانی در بازگشایی سریع و به موقع راه‌ها در صورت بارش برف و کولاک را یادآور شد و گفت: ما در ۹ راهدارخانه ثابت و ۴ راهدارخانه سیار تلاش خواهیم کرد تا ۶ هزار و ۳۷۲ کیلومتر از راه‌های اصلی، فرعی و روستایی را تحت پوشش ببریم.

وی با بیان اینکه در گرامیداشت هفته حمل و نقل و راهداری تلاشگران این عرصه با تهیه و تدارک دو کانکس به کمک زلزله‌زدگان کرمانشاه شتافتند تصریح کرد: راهداران فعالان عرصه حمل و نقل و تشکل‌های صنفی با تهیه دو کانکس سعی در مددرسانی به آسیب‌دیدگان زلزله اخیر در کرمانشاه دارند.

عضو شورای اداری استان اردبیل با بیان اینکه در زمستان سال گذشته حتی به اندازه یک ساعت راه‌ها و محور‌های مواصلاتی استان مسدود نماند اظهار داشت: ما از یک ماه پیش با بکارگیری تمام توان راهداری و نظارت دقیق سعی داریم تا هموطنانمان در عبور و مرور زمستانی خود با مشکلی روبرو نشوند.

انتهای پیام/ح

ارائه خدمات ۱۲۰ اکیپ راهداری در زمستان به مردم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.