نگاهی به نقل و انتقالات تیم‌های خوزستانی در لیگ برتر

در نقل انتقالات تیم‌های خوزستانی در لیگ برترتاکنون ۴ بازیکن جذب کردند و ۷ بازیکن از تیم‌های خود جدا شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  تیم‌های خوزستانی  در لیگ برتر فوتبال در پایان نیم فصل نخست توانستند خود را بالا بکشند و بازی‌های آخر خود را با خاطره خوش به پایان ببرند. فولادی‌ها با قرار گرفتن در جایگاه سوم، نفت آبادان با حضور در رده ششم و استقلال خوزستان با فرار از منطقه خطر به استقبال فصل نقل و انتقالات رفتند.

پیروزی صنعت نفت آبادان و استقلال خوزستان در برابر پرسپولیس و تراکتور در جام حذفی و حضور در مرحله نیمه‌‍ نهایی این جام سبب شد تا این تیم‌ها به فکر حضور جدی در فصل نقل و انتقالات باشند. گرچه نفتی‌ها اسیر استعفای مکرر برخی از کادر مدیریتی و فنی خود هستند اما تا به حال توانستند سعید لطفی، سوشا مکانی و طالب ریکانی را جذب کنند.

عزیز معبودی، عل هلیچی، ناصر سالاری و محسن حمیدی هم 4 بازیکنی هستند که در نیم فصل نخست فرصت زیادی برای بازی در ترکیب نفتی‌ها را نداشتند و به همین دلیل از جمع آبادانی‌ها جدا شدند.

استقلال خوزستان هم این روزها فقط محمد آرام‌طبع را جذب کرده و جدایی ریکانی از این تیم قطعی شد. موسی کولیبالی این روزها قهر کرده و رضا کرملاچعب هم به دنبال جدایی از این تیم هستند.

فولاد خوزستان هم با جذب بیت سعید به دنبال خرید دو بازیکن دیگر است و تا به حال فقط زلیکانی و حمید گلزاری از این تیم جدا شدند.

انتهای پیام/م

آخرین اخبار از نقل و انتقالات تیم‌های خوزستانی در لیگ برتر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.