امام جمعه یاسوج:

ناامیدی دشمنان در برابر اتحاد ملت و مسئولان

امام جمعه‌ی یاسوج گفت: اتحاد و تلاش برای حفظ انسجام آحاد ملت و مسئولان، دشمنان را بیش از پیش نا امید می‌کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ امام جمعه یاسوج در خطبه های نماز امروز این شهر به ناکامی استکبار جهانی در به کارگیری گزینه های سیاسی و نظامی به تلاش آنان برای نفوذ در جامعه اشاره کرد و گفت: آنچه دشمن را در رسیدن به این هدف ناکام می کند وحدت بین گروه ها است.


حجت الاسلام والمسلمین حسینی در بخش دیگری از سخنان خود به گردهمایی منافقان خون ریز در فرانسه اشاره کرد و افزود: تعدد این دست برنامه ها درفرانسه به عنوان یکی از هم پیاله های آمریکا برای تبیین اهداف شیطانیِ ضد حقوق ملت ایران است چرا که خونِ بیش از 17 هزار شهید والامقام به دست عمال این گروهک منفور ریخته شده است.


وی با بیان اینکه اقتدار و شکوه جمهوری اسلامی به واسطه ی جانفشانی ها و ایثارگریهای ملت است ادامه داد: مادامی که حول محور ولایت برای حفظ آرمانهای انقلاب همت کنیم طرح توطئه های دشمنان بر علیه جمهوری اسلامی ایران شکست خورده است.


حجت الاسلام والمسلمین حسینی به تاسیس نهضت سواد آموزی اشاره و آنرا اقدامی تاریخی برای ریشه کن کردن بی سوادی در جامعه دانست.


وی همچنین میلاد مسعود پیامبر عظیم الشان حضرت عیسی بن مریم (ع) را تبریک گفت.


خطیب جمعه یاسوج رحلت عالم وارسته آیت الله حائری شیرازی را به بیت مکرم او و منسوبان بزرگوارش تسلیت گفت و برای روح آن روحانی عالم، مغفرت الهی مسئلت کرد.

انتهای پیام/د

تسلیت امام جمعه یاسوج 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.