مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی قم:

اجرای طرح تازه خوری مرکبات در قم

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی قم گفت:با اجرای طرح تازه خوری مرکبات شاهد حذف واسطه‌ها در عرضه ی محصول پرتقال در استان بوده ایم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛همت،مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قم گفت: سازمان جهاد کشاورزی استان قم با اجرای طرح تازه خوری مرکبات اقدام به حذف واسطه‌ها در عرضه ی محصول پرتقال در استان کرده است.

وی افزود: به منظور ثبات قیمت از مزرعه تا سفره و در راستای عرضه مستقیم محصولات کشاورزی با هدف تعادل در عرضه و تقاضا و جلوگیری از نوسانات قیمت در بازر مصرف، طرح تازه خوری مرکبات به همت سازمان جهاد کشاورزی استان و همکاری جهاد کشاورزی مازندران به مرحله اجرا درآمده است.

 همت تولید و کیفیت مرکبات در سال جاری را مطلوب ارزیابی و اظهار کرد: تنظیم بازار مرکبات و کاهش دغدغه‌های تولید کننده از سیاست‌های کلان وزارت جهاد کشاورزی است و در همین راستا استفاده از امکانات تشکل‌ها به عنوان رابط و پل بین تولید کننده و مصرف کننده، حائز اهمیت است.

 مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قم افزود: مدیریت توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان در همین راستا شرایط ارتباط مستقیم صنف میوه فروش استان قم با تشکل‌های تولیدی مرکبات استان مازندران را فراهم آورده که این امر منجر به کوتاه شدن زنجیره فروش و حذف واسطه‌ها و دلالان شده و در نهایت منجر به افزایش سود تولید کننده و مصرف کننده خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: فعالان صنف میوه فروشی استان قم می‌توانند برای تهیه مستقیم مرکبات با تعاونی روستایی به مدیر عاملی محمد رضا کریمی، اتحادیه باغداران با مدیر عاملی محمد رضا شعبانی، اتحادیه تعاونی روستایی با مدیر عاملی صدرا علی اکبر خانی، تعاونی تولید با مدیر عاملی حسین رزاقی، اتحادیه سورتینگ داران با مدیر عاملی محمد احمد زاده و اتحادیه سورتینگ داران با مدیر عاملی سید علی اندیک تماس حاصل کرده و محصول مورد نیاز خود را به صورت مستقیم خریداری کنند.

انتهای پیام/ش

حذف واسطه‌ها در عرضه ی پرتقال در قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار