فرمانداری سلسله؛

کمبود پزشک متخصص و امکانات در بیمارستان شهرستان سلسله

فرماندار سلسله با اشاره به کمبود پزشک متخصص و نبود امکانات در بیمارستان امام خمینی (ره) سلسله گفت: متاسفانه ۱۰ درصد ورودی‌های بیمارستان به دلیل کمبود پزشک متخصص و کمبود امکانات کد اعزام می‌خورند و به خرم آباد ارجاع داده می‌شوند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  قدرت الله فلاح نژاد ظهر امروز در نشست با رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان و معاونین وی در سالن جلسات فرمانداری شهرستان سلسله با اشاره به مشکلات فراوان شهرستان سلسله در حوزه بهداشت و درمان، اظهار داشت: بیمارستان امام شهرستان سلسله با مشکلات و کمبود امکانات بسیاری مواجه است، متاسفانه ۱۰ درصد ورودی‌های بیمارستان به دلیل کمبود پزشک متخصص و کمبود امکانات کد اعزام می‌خورند.

کمبود پزشک متخصص و امکانات در بیمارستان شهرستان سلسله

فلاح نژاد با اشاره به اینکه امکانات بیمارستان قدیمی و کهنه بوده و در شان بیماران نیست عنوان کرد: درمانگاه خیریه‌ای که با همت خیران قرار بود در محوطه بیمارستان احداث شود همچنان بلاتکلیف و نیمه کاره مانده و طرح‌های اقتصاد مقاومتی که حدود ۱۵ طرح هستند نیز از پیشرفت مناسبی برخوردار نیستند.

فرماندار سلسله با اشاره به رعایت عدالت در ارائه خدمات حوزه بهداشت و درمان، عنوان کرد: شهرستان سلسله با جمعیت ۸۰ هزار نفری دارای یک بیمارستان ۵۲ تخت خوابی است که تقریبا حدود ۴۰ تخت نیز شکسته و نیازمند تعمیر هستند و همچنین بیمارستان شهرستان نیازمند متخصص در بخش‌های مختلف، تجهیز امکانات بیمارستانی از قبیل: سونوگرافی، سی تی اسکن و ICU است.

وی افزود: انتظار می‌رود با همت دانشگاه علوم پزشکی و با تعامل و در نظر گرفتن عدالت شهرستانی گوشه‌ای از دستاورد‌های حوزه بهداشت و درمان را در سطح شهرستان سلسله نیز شاهد باشیم.

انتهای پیام/د

تنها بیمارستان شهرستان سلسله با کمبود پزشک متخصص و امکانات مواجه است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.