چالش‌های جدید عمل زیبایی و نقش تبلیغات فضای مجازی در شیراز بررسی شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ دکترسید علی رضا مصباحی دبیر انجمن جراحان رانولوژی ایران و عضو هیات مدیره انجمن جراحان گوش و حلق و بینی ایران گفت: با توجه به افزایش تبلیغات اشتباه و سودجویانه در فضای مجازی و رسانه‌ها در حوزه‌ی عمل‌های زیبایی، با آگاه سازی مردم از این مسایل می‌توان جلوی بسیاری از این مشکلات و عوارض را گرفت.

دکتر مصباحی اظهار کرد: نداشتن تعهد کاری برخی از پزشکان نسبت به رشته خود، نبود نظارت کافی دستگاه‌های ناظر و نداشتن آگاهی کافی مردم از اطلاعات درمانی و پزشکی از مهمترین معضلات حوزه درمان به خصوص بخش عمل زیبایی است.

مصباحی اظهار داشت: بیماران باید با دقت پزشکانی را انتخاب کنند که تخصص لازم را در زمینه مورد نظر داشته باشند و فریب تبلیغات فضازی مجازی را نخورند.

دبیر انجمن جراحان رانولوژی ایران و عضو هیات مدیره انجمن جراحان گوش و حلق و بینی تصریح کرد: بر اساس قانون کشورمان هرگونه عمل جراحی چه با بیهوشی و چه با مواد آرامش بخش در مراکزی غیر از بیمارستان‌ها غیر مجاز است و تنها بعضی از عمل‌ها که با بی حسی انجام می‌شود در کلینیک‌ها و مطب‌ها صورت می گیرد.
انتهای پیام/ر

بیماران فریب تبلیغات فضازی مجازی نخورند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.