نحوه پرداخت وام عتبات به دانشجویان دانشگاه آزاد و وزارت بهداشت

معاون اجرایی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان از نحوه ی پرداخت وام عتبات به دانشجویان دانشگاه آزاد و وزارت بهداشت خبر داد.

محمد زارع معاون اجرایی ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: وام عتبات دانشگاهیان یک و نیم میلیون تومان با کارمزد 4 درصد برای دانشجویانی که هوایی و یک میلیون تومان برای دانشجویانی که زمینی اعزام می‌شوند در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر این وام طی تفاهم نامه میان این ستاد، صندوق رفاه دانشجويان و بانک عامل تسهیلاتی به این دانشجویان پراخت خواهد شد.

معاون اجرایی عتبات دانشگاهیان افزود: طی تفاهم نامه‌ای که با سازمان نظام وظیفه منعقد شده، این ستاد مجوز خروج از کشور  دانشجویانی که مشکل نظام وظیفه دارند را تعهد کرده است و دانشجویانی که در قرعه کشی انتخاب می‌شوند برای دریافت وام به صندوق رفاه یا بانک عامل معرفی می‌شوند.

زارع در خصوص میزان وام عتبات به دانشگاهیان  وزارت بهداشت  و دانشگاه آزاد گفت: میزان وام برای دانشجویان دانشگاه آزاد و بهداشت برای سفر زمینی 10 و برای سفر هوایی 15 میلیون ریال خواهد بود و به مجردین 10میلیون ریال و متاهلین 15 میلیون ریال اعطا خواهد شد.

وی در ادامه به باز پرداخت این وام ها اشاره کرد و اظهار داشت: باز پرداخت این وام ها 18 ماهه است. اقساط وام صندوق رفاه دانشجویان بعداز پایان تحصیل آغاز می‌شود و در اقساط 60 ماهه است.

گفتنی است، وام عتبات به افراد دارای فرزند زیر 18سال تعلق نخواهد گرفت.

انتهای پیام/

پرداخت وام به دانشجویان ثبت نامی در عتبات

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار