زارع در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

امشب؛ پایان مهلت ثبت نام عتبات دانشگاهیان/ نتایج قرعه‌کشی ۹ دی اعلام می‌شود

معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: امشب، پایان مهلت ثبت نام عتبات دانشگاهیان است.

امشب؛ پایان مهلت ثبت نام دانشگاهیان/ نتایج قرعه‌کشی ۹ دی ماه اعلام می‌شودمحمد زارع معاون اجرایی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: ثبت نام دانشگاهیان متقاضی اعزام به عتبات عالیات از 25 آذر ماه در سایت لبیک آغاز شده است و تا پایان ساعت 24 امشب به پایان خواهد رسید.

وی ادامه داد: در حال حاضر بیش از هشتاد هزار نفر از از 25 آذر تاکنون در این سایت ثبت نام کرده‌اند.

معاون اجرایی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان افزود: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده دانشگاهیان مشتاق سفر زیارتی عتبات عالیات پس از پایان ثبت نام می‌توانند در صورت پذیرفته شدن مدارک خود را برای تکمیل ثبت نام به ستاد عتبات دانشگاه ببرند.

زارع تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده به زائرین دانشگاهی تسهیلات بانک ملت یا صندوق رفاه دانشگاهیان تعلق خواهد گرفت و زائرین می‌توانند برای سفر عتبات متقاضی دریافت این وام شوند.

معاون اجرایی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان بیان کرد: وام‌های مخصوص این سفر به افرادی که بخواهند به صورت هوایی اعزام شوند یک میلیون و 500 هزار تومان و افرادی که بخواهند به صورت زمینی اعزام شوند یک میلیون تومان با کارمزد چهار درصد است.

زارع یادآور شد: قرعه‌کشی این سفر جمعه (هشتم دی ماه) آغاز و نتیجه آن شنبه از طریق پیامک به متقاضیان پذیرفته اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

زمان پایان مهلت ثبت نام عتبات دانشگاهیان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار