بررسی عملکرد بانک‌های کهگیلویه و بویراحمد در طرح رونق تولید

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: عملکرد بانک‌های استان در طرح رونق تولید را با استان‌های همجوار مقایسه می‌کنیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ علی‌محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان کهگیلویه و بویراحمد هدف از برگزاری کارگروه تسهیل را رونق تولید عنوان کرد و اظهار داشت: برای این امر نیازمند همکاری بانک‌ها هستیم و رونق تولید می‌تواند بهترین سود را برای سیستم بانکی داشته باشد.

وی افزود: عملکرد بانک‌های استان را با استان‌های همجوار مقایسه می‌کنیم در صورتیکه عملکرد آنها ضعیف‌تر باشد یعنی در حق تولید استان کم‌لطفی شده است و هرکسی که منشأ این کم‌لطفی باشد قابل بخشش نیست.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خواست وضعیت دقیق میزان منابع بانک‌هایی که حساب‌های دولتی دارند و میزان تسهیلاتی که این بانک‌ها سال گذشته به بخش‌های تولیدی و اقتصادی پرداخت کرده‌اند را احصاء کرده و در نشست بعدی کارگروه تسهیل ارائه دهد.

احمدی ابراز کرد: تعریفی که ما از تولید داریم، احتمال دارد با تعریف بانک‌ها تفاوت داشته باشد، ما آن بخشی را تولید می‌نامیم که در قانون شناخته شده و همین تعریف را نیز باید بانک‌ها داشته باشند.

وی با تأکید بر اینکه بانک‌ها وقتی تسهیلات ارائه می‌دهند پیگیر اجرای طرح هم باشند، گفت: ما هر وقت به بانک ها چیزی می گوییم، می گویند منابع داخلی خودمان است اگر منابع داخلی خودتان است کا باید بیشتر دلتان بسوزد.

انتهای پیام/ش

عملکرد بانک‌های کهگیلویه و بویراحمد در طرح رونق تولید بررسی می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.