بخشدار معمولان:

احداث پل ارتباطی گلزار شهدای دهستان چمشک پل‌دختر در دستور کار است

بخشدار معمولان از پیگیری احداث پل ارتباطی گلزار شهدای روستای چمشک این بخش از توابع شهرستان پل‌دختر خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ عباس محمودی در جلسه بررسی موانع احداث پل گلزار شهدای دهستان چمشک پل‌دختر گفت: احداث پل ارتباطی گلزار شهدا دهستان چمشک که به یکی از آرزو‌های دیرینه و مطالبات به حق مردم این منطقه تبدیل شده بود با پیگیری بخشدار، اعضای شورای اسلامی و دهیاری روستای چمشک در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: مشکلات اهالی این دهستان از جمله پل ارتباطی گلزار شهدا مورد بررسی قرار گرفت که منجر به صدور مجور احداث این پل از سوی شرکت نفت شد.

بخشدار معمولان گفت: شرکت نفت چنار به دلیل نزدیکی به منطقه احداث این پل را به عهده گرفته و به جد تا رفع موانع پیگیر ساخت پل است.

محمودی افزود: پیش از این نمایندگان مردم در مجلس بار‌ها قول احداث این پل را به مردم داده بودند، اما متاسفانه اقدام عملی از سوی آن‌ها صورت نگرفت و اکنون در دستور کار قرار دادن ساخت پل ارتباطی موجبات خوشحالی و مسرت اهالی را فراهم ساخته است.

در ادامه کلانتر مدیر خطوط لوله نفت و مخابرات لرستان به همراه معاونان و کارشناسان شرکت با حضور در محل احداث پل آن را مورد بازدید و بررسی قرارداده و در رابطه با ساخت آن قول مساعد دادند که تا پایان بهمن ماه سال جاری به پیمانکار واگذار وآن را اجرایی کنند.

انتهای پیام/د

پیگیری احداث پل ارتباطی گلزار شهدای دهستان چمشک پل‌دختر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار