مهلت تعویض کارت ملی قدیمی تا پایان سال جاری/45 درصد ایلامی ها کارت ملی هوشمند دریافت کردند

مدیر کل ثبت احوال استان ایلام از ثبت نام ۲۰۰ هزار نفر از ابتدای شروع طرح تا به امروز خبر داد.

مهلت تعویض کارت ملی قدیمی تا پایان ال جاری/45 درصد ایلامی ها کارت ملی هوشمند دریافت کردند

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  ایلام؛منوچهر تیموری بیان کرد: صدور کارت هوشمند ملی و شناسنامه های مکانیزه از مهمترین فعالیت های در دست اقدام این اداره به همسویی با تکنولوژی روز دنیا برای ارائه خدمات الکترونیکی نشانه پویایی و کارآمدی سازمان ثبت احوال است.

وی اظهار کرد: انجام طرح های بزرگی همچون کارت هوشمند ملی، صدور شناسنامه های الکترونیکی، آرشیو الکترونیک اسناد سجلی، و ایجاد پایگاه اطلاعات از مهمترین وظایفی است که اداره ثبت احوال در همسویی با استقرار دولت الکترونیک بر عهده دارد.

مدیر کل ثبت احوال استان افزود: از ابتدای شروع طرح تا به امروز ۲۰۰ هزار نفر از مردم استان جهت صدور کارت هوشمند ملی ثبت نام کردند و کارت خود را دریافت کردند، بر اساس اعلام سازمان ثبت احوال تا پایان سال جاری مهلت اعتبار کارت های قدیمی است.

تیموری ادامه داد: تاکنون ۴۵ درصد جمعیت بالای ۱۵ سال استان موفق به دریافت کارت هوشمند ملی شده اند، همچنین صدور شناسنامه های مکانیزه نیز در دستور کار قرار دارد.

وی یادآورشد: تاکنون ۱۷۰ هزار شناسنامه تعویضی در این زمینه انجام شده، همچنین در این راستا باز این شرایط در دفاتر پیشخوان که دارای مجوز هستند و ادارات ثبت احوال مهیا است.

انتهای پیام/ د

دریافت کارت ملی هوشمندتوسط ایلامی ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.