کرمانشاه از استان های برتر در ورزش کاراته

رئیس فدراسیون کاراته گفت: کرمانشاه از استان های موفق و پیشرو در کاراته کشور است.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ صادق فرجی  رئیس فدراسیون کاراته در دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه ضمن تمجید از نقش ارزشمند جامعه ورزش کشور در کمک رسانی به زلزله زدگان اخیر استان کرمانشاه، گفت: این حادثه غم انگیز موجب شد یکپارچگی و حس هم نوع دوستی ملت ایران و جامعه ورزش یک بار دیگر در شرایط سخت بروز کند.

وی از توجه مدیرکل ورزش وجوانان استان کرمانشاه به ورزش کاراته و همچنین تقدیر از قهرمانان این استان تقدیر کرد و گفت: صدای این تجلیل ها و حضور در منزل قهرمانان به فدراسیون کاراته نیز رسیده و از این بابت از مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه تشکر می کنم.

فرجی همچنین اختصاص خانه تخصصی کاراته در استان را نشان دهنده بالندگی و توسعه این رشته ورزشی در این استان ذکر کرد و گفت: امیدواریم با وجود این مکان تخصصی کاراته کرمانشاه روند موفقیت خود را استمرار بخشد و قهرمانان بیشتری در کاراته این استان به کشور معرفی شوند.

ارسلان حسینی مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه نیز با اشاره به اینکه کاراته در کرمانشاه از رشته های پرمخاطب و محبوب است گفت: این مهم یک فرصت خوب برای هیات استان و فدراسیون است تا از این ظرفیت برای قهرمان پروری و توسعه ورزش استفاده کنند.

وی با اشاره به اختصاص یک سالن ورزشی با تمامی امکانات به کاراته استان گفت: این نوع اقدام نگاه مثبت اداره کل ورزش وجوانان استان به این رشته ورزشی را می رساند و امید داریم با این اقدامات روند روبه رشد بهتری را در کاراته استان شاهد باشیم.

انتهای پیام/ز

 

اختصاص یک سالن ورزشی با تمامی امکانات به کاراته استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.