گرامیداشت ۹ دی شازند در مصلا‌ها برگزار می‌شود

فرماندار شازند از برگزاری مراسم گرامیداشت ۹ دی در مصلا‌های سطح این شهرستان به صورت تجمع خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ میرزائی فرماندار شهرستان شازنددر جلسه هماهنگی بزرگداشت یوم الله ۹ دی این شهرستان گفت: مراسم گرامیداشت ۹ دیماه در مصلا‌های این شهرستان به صورت تجمعی برگزار می‌شود.

میرزائی افزود: حماسه ۹ دی با هدف حمایت و پشتیبانی از ولایت فقیه و نظام مقدس جمهوری اسلامی آفریده شد و همه در بزرگداشت این روز ملی تلاش خواهد کرد.

وی با بیان اینکه ۹ دیماه یادآور بصیرت، استقامت و مقاومت ملت ایران اسلامی در مقابل توطئه‌های دشمن است اضافه کرد: ملت ایران در این روز ثابت کردند که پایبند به انقلاب اسلامی هستند و اجازه هتک حرمت به مقدسات را نخواهند داد.

فرماندار شهرستان شازند با بیان اینکه در ۹ دی مردم، به صورت خود جوش توطئه هاى دشمن را شناسایى و دشمنان را در اجراى نقشه هاى شوم خود ناکام ساختند ادامه داد: حماسه ۹ دی باید برای ولایت، وحدت و یکپارچگی مردم و عبرت در تاریخ، زنده بماند و میثاق مردم با ولایت مهمترین پیام و ویژگی این حماسه بود.

وی بیان کرد: در آن مقطع زمانی مردم احساس کردند که بایستی پشتیبانی خود را از نظام و انقلاب به جهان ثابت کنند و با حرکت خودجوش توانستند تمامی دسیسه‌های و توطئه‌های دشمنان را نقش برآب کنند و نظام از آسیب‌ها مصون ماند.
میرزائی تصریح کرد: مردم در ۹ دی حمایت قاطع خود را از نظام و انقلاب اعلام کردند و با حضور با بصیرت خودشان اعلام کردند که هر کس بخواهد فرصت طلبی کند و به نظام و اسلام ضربه بزند با مردم طرف است.

جلسه هماهنگی بزرگداشت یوم الله ۹ دی شهرستان شازند در محل سالن جلسات فرمانداری این شهر برگزار شد.


انتهای پیام / ج


گرامیداشت ۹ دی شازند به صورت تجمع در مصلا‌ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.