آموزش پناهگیری در هنگام زلزله در 4 مهدکودک خوسف+تصاویر

سرپرست اداره بهزیستی شهرستان خوسف گفت: 121کودک در 4مهدکودک شهرستان خوسف برای اولین بار در این شهرستان با نحوه پناه گیری در هنگام زلزله آشنا شدند.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛ حسینی مقدم، سرپرست اداره بهزیستی شهرستان خوسف گفت: امروز با همکاری هلال احمر 121کودک در 4مهد برای اولین بار در شهرستان خوسف با نحوه پناه گیری در هنگام زلزله آشنا شدند.

وی افزود:این برنامه در راستای آشنایی کودکان با مفهوم زلزله و افزایش سطح آگاهی آن ها در زمان وقوع زلزله و پناه گیری صحیح و سریع در برابر حادثه و آموزش های لازم در مقابل حوادث غیر مترقبه برای اولین بار درشهرستان خوسف در 4مهد برگزار شد.

سرپرست اداره بهزیستی شهرستان خوسف با بیان اینکه تا ابتدای خردادماه 2نوبت دیگر برای آموزش پیش بینی شده است، گفت:زلزله زمانی به یک فاجعه تبدیل می شود که ما در جامعه نتوانیم آگاهی لازم و آمادگی کافی برای مقابله و رویارویی با این بلای طبیعی ایجاد کنیم.

حسینی مقدم به نقش به کودکان خردسال و نونهال در راستای کاهش خطرات و تلفات زلزله اشاره کردو افزود: ارائه آموزش های صحیح و آماده سازی کودکان جامعه باعث می شود همین کودکان در روزهای سخت و حساس به کمک خانواده ها بیایند و باعث کاهش تلفات و خطرات زلزله شوند.
آموزش پناهگیری در هنگام زلزله در 4 مهدکودک خوسف
 
آموزش پناهگیری در هنگام زلزله در 4 مهدکودک خوسف
 
 
آموزش پناهگیری در هنگام زلزله در 4 مهدکودک خوسف
 
انتهای پیام/ب


آموزش پناهگیری در هنگام زلزله به کودکان خوسفی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.