پایان فرار ۴ ماهه قاتل فراری در سیب و سوران

جانشین انتظامی شهرستان سیب و سوران ازشناسایی و دستگیری قاتل فراری بعد از ۴ ماه از وقوع جرم در عملیات هدفمند پلیس این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سرهنگ عزیزاله محمدی جانشین انتظامی شهرستان سیب و سوران گفت: در پی وقوع یک فقره قتل مسلحانه مرد ۳۴ ساله درمهرماه سال جاری و متواری شدن قاتل از محل وقوع جرم، بلافاصله شناسایی ودستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود:کارآگاهان در تعاقب پایش‌های اطلاعاتی و انجام تحقیقات گسترده پلیسی قاتل را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی وی را در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر و به فرار ۴ ماهه وی پایان دادند.

این مقام انتظامی با اشاره به علت و انگیزه قتل به دلیل اختلاف شخصی تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

جانشین انتظامی شهرستان سیب و سوران در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه اولویت اصلی نیروی انتظامی تأمین امنیت و آرامش شهروندان می‌باشد، با اقتدار با مخلان نظم و امنیت جامعه برخورد جدی می‌کند و عرصه را بر آن‌ها تنگ خواهد کرد.

انتهای پیام/ع

دستگیری قاتل درسراوان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار