١٠ نمایش از مشهد در مسیر جشنواره بین المللی تئاتر فجر

رئیس انجمن هنر‌های نمایشی خراسان رضوی گفت: امسال برای اولین بار ۱۰ تئاتر از مشهد به جشنواره بین المللی فجر راه یافته است،

١٠ نمایش از مشهد در مسیر جشنواره بین المللی تئاتر فجربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ سید جواد اشکذری با بیان اینکه  امسال رکورد حضور تئاتر مشهد و خراسان رضوی در جشنواره تئاتر فجر شکسته شد افزود:امسال با درخشش هنرمندان تئاتر مشهد، ۳ نمایش خیابانی و ۷ نمایش صحنه‌ای در این رویداد مهم حضور خواهند داشت.

 
وی گفت: تئاتر‌های «شنا در آتش» به نویسندگی و کارگردانی رضا صابری در بخش مهمان و تئاتر پیانیستولوژی» به نویسندگی و کارگردانی محمد نیازی در بخش منتخبی از تولیدات هنرمندان جوان سی‌و‌ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر راه یافتند.

رئیس انجمن هنر‌های نمایشی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: ۳ نمایش «سندروم پای بیقرار» به کارگردانی عبدالله برجسته، «اتاق ورونیکا» به کارگردانی حسین اکبرپور و «نسخه آزمایشی» به کارگردانی علی حاتمی نژاد از مشهد در بخش مرور راه یافتند.

اشکذری با اشاره به آثار بخش برگزیده‌های استانی گفت: نمایش «حذفیات» به نویسندگی و کارگردانی مهدی ضیاء چمنی در بخش برگزیده‌های استانی جشنواره فجر و نمایش «سورنا» درجشنواره تئاتر فجر استانی راه یافتند.

وی افزود: نمایش‌های «مرگ» به کارگردانی عرفان شیرنگی و «نادیدنی» به کارگردانی جعفر حجازی از مشهد در بخش مرور خارج از صحنه سی‌و‌ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر پذیرفته شد.

رئیس انجمن هنر‌های نمایشی خراسان رضوی گفت:همچنین نمایش «بوکس» به کارگردانی محمود فلاحی از مشهد از آثار برگزیده جشنواره مریوان پیش از این در این رویداد اجرا خواهد شد.
 
انتهای پیام//ف.ج
 

راهپابی 10 نمایش از مشهد به سی‌و‌ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار