آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن‌کریم؛

برگزاری آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن‌کریم در لرستان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه لرستان از برگزاری آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن‌کریم در اسفندماه سال جاری در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ مرتضی خاکباز مدیرکل اوقاف و امور خیریه لرستان  اظهار کرد: یکی از برنامه‌های سازمان اوقاف و امور خیریه برگزاری مسابقات قرآن‌کریم در هفت رشته است.

وی خاطرنشان کرد: ثبت‌نام مرحله شهرستانی مسابقات قرآن‌کریم در لرستان از ابتدای دی ماه آغاز شده و تا بیستم ماه جاری ادامه دارد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه لرستان با بیان اینکه خروجی مسابقات شهرستانی، راهیابی به مرحله استانی است، بیان داشت: راه‌یافتگان به مرحله استانی به مرحله کشوری رفته و در نهایت رتبه‌های برتر مرحله کشوری به مسابقات بین‌المللی قرآن‌کریم راه خواهند یافت.

خاکباز به رتبه‌های خوب لرستانی‌ها در سطح کشوری و بین‌المللی مسابقات قرآن‌کریم اشاره کرد و افزود: در همین راستا سال گذشته یکی از روشندلان بروجردی توانست به مرحله بین‌المللی مسابقات راه پیدا کند.

این مسئول تصریح کرد: علاقمندان به شرکت در این دوره از مسابقات می‌توانند در رشته‌های ترتیل، مفاهیم تخصصی، صوت، تجوید، حفظ، اذان و تواشیح شرکت نمایند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه لرستان از برگزاری آزمون مرحله استانی مسابقات در نیمه دوم اسفندماه سال جاری خبر داد و گفت: نفرات اول تا سوم هر رشته به مرحله کشوری راه خواهند یافت.

وی یادآور شد: سال گذشته یک هزار لرستانی در مسابقات قرآن‌کریم شرکت کردند که پیش‌بینی می‌شود امسال شاهد افزایش ۱۵ درصدی شرکت‌کنندگان باشیم.

انتهای پیام/م

آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن‌کریم در لرستان برگزارشد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار