حماسه ۹ دی تأکید بر پایبندی به ارزش‌های انقلابی و اسلامی

حماسه یوم الله ۹ دی تأکید مجدد بر پایبندی ملت بزرگ ایران به ارزش‌های انقلابی و اسلامی بود.

به گزارش گروه استان‎های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ سپاه حضرت قمر بنی هاشم (علیه السلام) چهارمحال و بختیاری به مناسبت یوم الله ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: ملت بزرگ ایران اسلامی حماس‌های عظیم را در نهم دی ماه آفرید که تأکید مجدد بر پایبندی آنان به ارزش‌های انقلابی و اسلامی و لبیک دوباره به ولی فقیه بود.

فتنه ۸۸ و حوادث و وقایع پس از انتخابات دوره دهم ریاست جمهوری، درس عبرتی بزرگ و آموزنده بود که با رهبری داهیانه ولی امر مسلمین و بصیرت و اقدام به موقع ملت خنثی شد و نقشه شوم دشمنان خارجی و مزدوران داخلی آن‌ها نقش بر آب گردید.

این بیانیه میافزاید: از عوامل مشترک پیروزی انقلاب اسلامی و حماسه عظیم ۹ دی میتوان به نقش رهبری بی بدیل و حضور هوشمندانه ملت و ایمان و اعتقاد راسخ به آرمان‌ها و ارزش‌های والای انقلاب اسلامی اشاره کرد که باعث ماندگار شدن این دو رویداد بزرگ در تاریخ شد.

در ادامه این بیانیه تصریح شده است: ملت بزرگ ایران اسلامی همواره نشان داده اند که در برابر تهدیداتی که هویت و ماهیت انقلاب اسلامی و ارزش‌های دینی را به مخاطره اندازد، با اتحاد، انسجام و یکپارچگی حول محور ولایت در صحنه حضور می‌یابند و نقش اصلی و مستقیم در ماندگاری انقلاب ایفا می‌کنند.

این بیانیه با بیان ضرورت گرامیداشت حماسه ۹ دی در هر سال و تبیین گوشه‌های مختلف فتنه ۸۸ به منظور آگاهی نسل‌های امروز و فردای کشور از توطئه‌های نظام سلطه و دشمنان انقلاب اسلامی تأکید کرده است: تبیین فتنه ۸۸، عنصر مصونیت سازی است که از تحریف حقایق تاریخی و تطهیر و بزک چهره اصحاب فتنه و باغیان بر نظام پیشگیری می‌کند.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: با توجه به ادامه دشمنی‌های نظام استکبار و در رأس آن‌ها شیطان بزرگ آمریکا و رژیم صهیونیستی و هم پیمانان بین المللی و منطقه‌ای آن با نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت بزرگ ایران، که با استفاده از ابزار مختلف تبلیغاتی، رسانه‌ای و فضای مجازی تلاش می‌کنند بین مردم و نظام تفرقه ایجاد نمایند، برهمه دلسوزان و جریان‌های سیاسی درون جبهه انقلاب اسلامی فرض است با روشنگری‌های بصیرت محور، نقشه دشمن را افشا و روزنه‌های امید جبهه معاندین را مسدود کنند.

سپاه حضرت قمر بنی هاشم (علیه السلام) چهارمحال و بختیاری در پایان این بیانیه، از آحاد مردم ولایتمدار استان برای حضور در برنامه‌های گرامیداشت سالروز حماسه ۹ دی و تجدید عهد و میثاق با آرمان‌های انقلاب و ارزش‌های اسلامی و بیعتی دیگر با ولی امر مسلمین دعوت به عمل آورده است.

روز ۹ دی ماه به عنوان «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت» نامگذاری شده است، زیرا در این روز مردم بصیر ایران اسلامی، برای سرکوبی فتنه سال ۱۳۸۸ به خیابان‌ها آمدند و با برپایی راهپیمایی، ضمن محکوم کردن اقدام فتنه گران، با رهبر معظم انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام خمینی (ره) و شهیدان میثاقی دوباره بستند.

انتهای پیام/ش

۹ دی تجلی دفاع ملت از ارزش‌های انقلاب و دین بود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار