نراقی مطرح کرد؛

پیشرفت پاتولوژی در ایران همراه با کشورهای مطرح دنیا

رئیس دومین همایش بین المللی آسیب شناسی و طب آزمایشگاه گفت: پاتولوژی در کشور ما همگام با دنیا در حال پیشرفت است و جوانان با استعدادی در این رشته مشغول هستند .

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کمالیان رئیس انجمن طب ازمایشگاهی امروز در دومین همایش بین المللی آسیب شناسی و طب ازمایشگاه که در دانشگاه علوم پزشکی ایران که برگزار شد، اظهار کرد:  این همایش به دستاوردهای روز طب آزمایشگاهی می پردازد و بازده فعالان این حوزه را دو برابر می کند.

وی بیان کرد: دانشمندان در تولید علم، نشرو جمع آوری مطالب علمی همکاری بیشتر داشته باشند و به نظرم وظیفه اصلی کاربرد دانش پزشکی و مهارت های تخصصی در این زمینه است .

کمالیان ادامه داد: شرکت فعال جامعه پزشکی در انتخابات نظام پزشکی سبب راه یابی دونفر از اعضای انجمن طب آزمایشگاهی به این سازمان بود.

لزوم توجه به جوانان فعال در حوزه طب آزمایشگاه

در ادامه مراسم نراقی رئیس کنگره طب آزمایشگاه گفت: پاتولوژی در کشور ما همگام با دنیا در حال پیشرفت است و جوانان با استعدادی در این رشته مشغول هستند .

وی یاد آور شد: باید به جوانان در این حوزه بها داده شود و من به آینده این رشته خوش بین هستم.

در ادامه مراسم ابو الحسنی دبیر علمی این همایش بین المللی گفت: در آکادمی بین المللی طب آزمایشگاهی، بیش از ۶۰۰ نفر از همکاران عضو هستند که به دنبال آن در بسیاری از همایش های بین المللی می توانند شرکت کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار