افزایش ۴۷ درصدی بارگیری داخلی در اداره کل راه آهن منطقه شمالشرق ۲

مدیرکل راه آهن منطقه شمالشرق ۲ از افزایش ۴۷ درصدی بارگیری داخلی در راه آهن گلستان خبرداد.

قربانی مدیرکل راه آهن منطقه شمال شرق ۲ در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛گفت: در سال جاری ۱۵۷ هزار و ۶۸۴ تن کالا در راه آهن گلستان بارگیری و جابجا شد .


وی افزود: در این مدت از حوزه ریلی این اداره کل ۱۱۶ هزار و ۳۳۹ تن کالای داخلی به وسیله ۲هزار و ۸۶دستگاه واگن بارگیری و حمل شد.


وی ادامه داد: میزان ۱۵ هزار و ۲۱۸ تن بار توسط ۲۶۰ دستگاه واگن به مقصد این ناحیه تخلیه صورت گرفته که بارگیری داخلی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۴۷ درصد افزایش داشته است.


وی افزود: از ابتدای سال ۹۶ تاکنون ۱۱۲ هزار و ۲۰۱ تن گندم به مقاصد رباط کریم، هشتگرد، یزد، مشهد، مانوری بندرعباس و اراک بارگیری و حمل شده.


محمد رضا قربانی گفت: در سال ۹۶ مجموع بار حمل شده بین المللی ۴۰ هزار و ۴۳۳ تن بود که توسط ۵۷۰ دستگاه واگن در منطقه شمال شرق ۲ و از طریق مرز ریلی اینچه برون حمل شد.


وی افزود: این مقدار شامل ۲هزار و ۱۴۷تن محموله ترانزیتی، ۱۶ هزار و ۴۶ تن محموله صادراتی و ۲۲ هزار و ۲۴۰ تن محموله وارداتی است.


وی گفت: در ۹ ماهه اول سال جاری علاوه بر صادرات انواع محموله مانند سیمان، کلینکر، سنگ آهن، سنگ تراورتن، خاک باریت، سیب زمینی و شیر خشک به کشور‌های ترکمنستان و قزاقستان، سنگ ساختمانی و گرانول به کشور قرقیزستان داشتیم.


وی گفت: محمولاتی از قبیل؛خرما به میزان هزارو ۷۷۰تن و محموله کشمش به میزان ۹۸۸ تن به مقصد قزاقستان و همچنین ۲۹۴ تن چای به کشور‌های ازبکستان و قرقیزستان از ایستگاه‌های گرگان و اینچه برون بارگیری و حمل شد.

 

انتهای پیام/ح

 

رشد  ۴۷ درصدی بارگیری در راه اهن گلستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار