ولایتمداری رمز پیروزی ملت ایران مقابل توطئه‌ها

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: دشمن ۳۹ سال است نتوانسته در ایران به هدف خود برسد.

 به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛ حجت الاسلام والمسلمین خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به ۹ دی سالروز میثاق دوباره مردم با رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: ملت ایران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی زیر بلیط کمونیست‌ها به عنوان بلوک شرق و زیر بلیط استکبار جهانی به عنوان بلوک غرب قرار نگرفتند.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی افزود: ۳۹ سال است که به بهانه‌های مختلف از جمله جنگ ناجوانمردانه ۸ ساله برای سقوط انقلاب؛ حمله طبس و سایر کودتا‌ها برای براندازی نظام بود که همه آن‌ها با لطف پروردگار و ایمان و بصیرت مردم خنثی شد.

خطیب جمعه زنجان گفت: در سال ۸۸ دشمن با نقشه‌های حساب شده و بکارگیری فریب خوردگان داخلی به خیال خود پیروز بودند و هرکاری از دستشان برمی آمد انجام می‌دانند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان بیداری، اتحاد و ولایتمداری مردم را عامل خنثی کردن توطئه‌های دشمنان دانست و افزود: دشمنان به بهانه تخلف در انتخابات و با هدف قرار دادن اصل ولایت فقیه و براندازی نظام به میدان آمد و اینبار هم شکست خورد.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی گفت: جوشش غیرت انقلابی مردم در روز ۹ دی در مقابل توهین کنندگان به عزای حسینی؛ سیلی محکمی به بدخواهان بود.

خطیب جمعه زنجان به تلاش شبانه روزی دشمن در جبهه‌های جنگ سخت و نرم اشاره کرد و افزود: هوشیاری و آگاهی از توطئه‌های دشمنان رمز پیروزی در مقابل دشمنان است.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی گفت: مقام معظم رهبری روز چهارشنبه در جمع اعضای شورای تبلیغات اسلامی کشور در بیان عظمت روز ۹ دی فرمودند: این روز با آن عظمت روز پاسخ ملت به چنین بازی‌ها و دفاع از ارزش‌های دفاع از انقلاب ئ. ین بود که امروز هم پایداری از ارزش‌ها وجود دارد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در ادامه آغاز سال ۲۰۱۸ میلادی را به پیروان حضرت عیسی مسیح تبریک گفت.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی به ۱۳ دی ۶۷ روز ابلاغ پیام تاریخی امام راحل (ره) به آقای گورباچوف اشاره کرد و افزود: امام راحل در این پیام به رهبر اتحادیه جماهیر شوروی ضمن دعوت به معنویت و توجه به خدا وی را از تبعیت از تفکر سوسیالیسیتی و تفکر سرمایه گذاری غربی برحذر داشت چرا که هیچ یک نمی‌تواند بشریت را نجات دهد.

وی با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه مسئولان اقتصاد مقاومتی را جدی بگیرند و به زبان آوردن آن اتکا نکنند افزود: مسئولان باید بدانند که اقتصاد مقاومتی با واردات بی رویه و ضعف تولیدات داخلی نمی‌سازد و مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم تنها با همت و تلاش مسئولان قابل رفع شدن است.

خطیب جمعه زنجان همچنین با تسلیت سالروز ارتحال حضرت معصومه (ع) گفت: انقلاب اسلامی به رهبری معمار کبیر انقلاب اسلامی که تربیت شده حوزه علمیه قم بودند به پیروزی رسید و امروز قم پایگاه نشر معارف اسلامی در جهان شده است.

 

انتهای پیام/ع

 

جوشش انقلابی مردم در روز ۹ دی در مقابل توهین کنندگان به عزای حسینی، سیلی محکمی به بدخواهان بود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.