آیت الله اراکی در بزرگداشت حماسه 9 دی:

دشمن بداند فتنه انگیزی‌هایشان در اراده مردم خللی ایجاد نمی‌کند/اجازه تکرار توطئه‌های پیشین دشمن را نمی‌دهیم

دشمن بداند فتنه انگیزی‌هایشان در اراده مردم خللی ایجاد نمی‌کندعضو مجلس خبرگان رهبری گفت: دشمن بداند فتنه انگیزی‌های آن‌ها در اراده مردم خللی ایجاد نمی‌کند.  

به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آیت الله محسن اراکی در بزرگداشت حماسه 9 دی در مصلی تهران اظهار کرد: امروز دیگر روزی نیست که علی تنها بماند چرا که ما 40 سال است در همه عرصه‌ها با خون و جهاد و ایثار آن را اثبات کرده‌ایم، این ملت در خط علی و خط رسول‌الله (ص) پایدار خواهد ماند.

وی افزود: ملت مابرای نابودی اباسفیان‌های زمان پایدار خواهد ماند و تا آن زمان دست از مبارزه و ایستادگی بر نخواهد داشت، چرا که ما فرزندان ایثاریم و 40 سال با مقاومت ایثار کرده ‌ایم.

آیت‌الله اراکی تصریح کرد: دشمن باید بداند که توطئه‌ها و فتنه‌انگیزی‌هایش در اراده ملت ما خللی ایجاد نخواهد کرد، چرا که ما دست فتنه را خوانده‌ایم و تجربه چندصدهزار ساله‌ای در ایستادگی در مقابل فتنه‌ها داریم و اکنون نیز در برابر معاویه‌های زمان و آمریکا کماکان ایستاده ایم. تا زمانی که آمریکا را از آسیب زدن به ایران ناامید نکنیم، دست از مبارزه برنخواهیم داشت.

وی ادامه داد: ما 1400 سال است که در محاصره اقتصادی هستیم و آمریکا هنوز شیعیان علی را نشناخته و به همین دلیل سعی و عزمش را برای ایجاد خلل در راه ملت ما جزم کرده است. اما بداند که  ملت ما آبدیده است و این بار اجازه نخواهیم داد که حسین ما در کربلا تنها بماند و نمی‌گذاریم که پیکر حسینیان در زیر سم اسب‌های دشمن لگدمال شود.

آیت الله اراکی با تاکید بر اینکه اجازه نخواهیم داد که دشمن به مقدسات مان  توهین کند، گفت: فضای مجازی را نیز اصلاح و با دشمن در عرصه سیاسی و اقتصادی مبارزه کرده‌ایم و این نبرد را ادامه خواهیم داد، لذا دشمنان بدانند که نمی‌توانند در صفوف متحد ملت ما اخلال ایجاد کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری اذعان کرد: تمامی کسانی که در راه این انقلاب بهترین‌هایشان را هدیه و برای این نظام خون داده‌اند، همچنان پایدار هستند و شکست نمی‌خورند. ما می‌دانیم که دشمن بار دیگر قصد فتنه دارد و می‌خواهد از طریق تحریم اقتصادی و ایجاد توطئه فتنه جدیدی به ایران تحمیل کند.

وی خاطرنشان کرد: اما دشمن بداند که ملت ما مردم 9 دی، 19 دی و عاشورا هستند و چنین ملت علوی‌ای در برابر دشمن شکست نخواهد خوردو اجازه نخواهیم داد تجربه‌های پیشین توطئه‌های دشمن تکرار شود.

اراکی گفت: ما به پیروزی‌مان ایمان داریم و تردیدی نیست که در آینده‌ای نزدیک در تمامی عرصه‌ها مانند تهاجم فرهنگی، مجازی، اقتصادی و سیاسی دماغ دشمن را به خاک خواهیم مالید، چرا که این ملت شریف اهل مقاومت، اندیشه و ابتکار است.

وی بیان کرد: دشمنان باید بدانند که فضاسازی‌های آنها در راه مومنان خللی ایجاد نمی‌کند و ما این چنین قومی هستیم که رسول خدا از ما به قوم سلمان فارسی یاد کرد.

اراکی ادامه داد: خداوند این را به ما وعده داد و اسلام امروز از سرزمین ما سر برآورده و علی (ع) دوباره زنده شده و پرچم پیروزی‌اش به اهتزاز درآمده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: این شعارهای الهی به قلب مردم ما نازل شد که اجازه نمی‌دهند علی تنها بماند، دشمنان می‌خواهند علی و فاطمه را از ما بگیرند و با جنگ اقتصادی و سیاسی و توطئه میان ما و مقدسات فاصله بیندازند اما بدانند که ما پای این ارزش‌ها خون داده‌ایم و خواهیم داد و برای شهادت در صف اول ایستاده‌ایم.

وی گفت: از مسئولان می‌خواهیم که در تحقق اقتصاد مقاومتی جدیت بیشتری نشان دهند، البته ما می‌دانیم که زحمت‌های بسیاری می‌کشند تا در جبهه جنگ اقتصادی ملت را پیروز کنند.

آیت الله اراکی بیان کرد: امروز ما در جنگ اقتصادی تمام‌عیاری قرار داریم و برای مقابله با دشمن احتیاج به جهاد اقتصادی و کار جهادی داریم و باید فرماندهان اقتصادی ما مخلص و پایدار اجازه نفوذ دشمن به سیستم‌های اقتصادی کشور را ندهند.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: دشمن می‌خواهد با استفاده از عوامل نفوذی ملت ما را از مقاومت خسته کند، اما این مردم خسته نمی‌شوند.

وی تصریح کرد: از مسئولان مطالبه می‌کنیم که همتشان را دوچندان کنند، چرا که ما نباید به مانند شرایط صلح رفتار کنیم و اکنون در جنگ اقتصادی قرار داریم.

اراکی ادامه داد: مسئولان ما با دشمنان قرارداد بسته‌اند تا مردم دچار چالش‌های اقتصادی نشوند، اما آنها به عهد خود پایدار نماندند. اکنون وظیفه دولتمردان ماست که به دشمنان بفهمانند اگر به عهدشان پایبند بمانند ما نیز به آن وفادار خواهیم ماند، در غیر این صورت لازم است تا به وضعیت پیش از برجام بازگردیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: ما باید به پیش از برجام بازگردیم و مسئولان ما با مشت آهنین به دهان کسانی بزنند که میِ‌‌خواهند ما را با استفاده از حربه‌های مختلف تحت فشار قرار دهند.

وی بیان کرد: ما باید در عرصه سیاسی با موضعی محکم و شجاعانه دشمن را از تحمیل خواسته‌هایش به ملت ایران مأیوس کنیم، البته این اراده در مسئولان متدین و انقلابی ما وجود دارد و آنها باید بدانند که اگر در برابر آمریکا ایستادگی کنند، ملت از آنها حمایت خواهد کرد.

اراکی اذعان کرد: اکنون در فضای مجازی با هجوم بی‌رحمانه‌ای علیه مقدساتمان روبرو هستیم، مگر می‌توانیم شاهد رخنه دشمن در فضای مجازی به مقدسات خود باشیم. مگر می‌توانیم در برابر این همه حرمت‌شکنی‌ها صبر کنیم زیرا هویت ما قرآن کریم و اسلام است.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: ما در فضای مجازی نیز اجازه نخواهیم داد که علی و اهل بیت تنها بمانند و از مسئولان انتظار داریم در فضای مجازی در برابر هجوم فرهنگی ایستادگی کنند.

وی خاطرنشان کرد: نباید به دشمن اجازه دهیم که در صفوف منظم و متحد ملت رخنه کند، چرا که امروز روز بصیرت است و باید متوجه باشیم و اجازه ندهیم که دشمنان بخواهند ما را به جان یکدیگر بیندازند و لازم است تا همچنان در صف‌های واحد قرار بگیریم.

آیت الله اراکی ادامه داد: تمامی نهادها از جمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ارتش، بسیج و دولت باید یک دست در برابر دشمنان صف تشکیل دهند تا با لطف خدا و هدایت رهبری فرزانه هشیار و شجاع‌مان،  توطئه‌های دشمن را خنثی کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: آخرین صحبت‌های بنده در پیامی برای آمریکا خلاصه می‌شود و می‌خواهم به این کشور جهانخوار بگویم که شما ما را آزموده‌اید و آزموده را آزمودن خطاست! در انقلاب دیدید که ملت ما در برابر شاه چگونه ایستاد و به چشمانتان دیدید که چگونه شما را از کشور بیرون راندند، همچنین در دیگر توطئه‌ها ملت ما را آزمودید و بازهم دیدید که چگونه مشت محکم بر دهانتان می‌کوبند.

وی افزود: درطی 8 سال جنگ تحمیلی نیز ما را آزمودید و جوانان، زنان و همه ملت ما را سنجیدید و دیدید که چگونه پیروز شدند و توطئه‌هایتان خنثی شد. شما به چشم‌ تان دیدید که چگونه کشورمان را از نو ساختیم، لذا امروز نیز بدانید که در ایجاد توطئه شما و هم هم‌پیمانانتان به یاری حق شکست خواهید خورد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۱ ۰۹ دی ۱۳۹۶
نباید به دشمنان اجازه دخالت در امور خود را بدهیم
آخرین اخبار