رد رشوه ۳۷ میلیون ریالی پلیس مشهد

چهار مامور وظیفه شناس پلیس مشهد دست رد بر رشوه ۳۷ میلیون ریالی توزیع کننده مشروبات الکلی و مالخر اموال مسروقه زدند.

رد رشوه ۳۷ میلیون ریالی پلیس مشهدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ سرهنگ"سیدمهدی تقوی"رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی  گفت: در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با بدست آوردن اطلاعاتی در خصوص توزیع مشروبات الکلی توسط مردی جوان با یک دستگاه سواری پژو پارس در هسته مرکزی شهر مشهد موضوع در دستور کار تیمی از ماموران کلانتری ثامن مشهد قرار گرفت.


وی افزود: تیم رسیدگی کننده پرونده با کنترل نامحسوس متهم سرانجام او را در حال توزیع مشروبات الکلی دستگیر و با هماهنگی مقام قضائی مخفیگاهش را نیز بازرسی و مقادیری مشروبات الکلی کشف کردند.

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی افزود: متهم هنگام انتقال به مقر انتظامی برای رهایی خود مبلغ ۳۰ میلیون ریال وجه نقد به سه مامور پلیس به عنوان رشوه پیشنهاد می‌کند.

سرهنگ تقوی تصریح کرد: با صحت عمل ماموران وظیفه شناس رشوه پیشنهادی رد و متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضائی معرفی شد.

وی تصریح کرد: در همین راستا یکی از تیم‌های کلانتری خلق آباد مشهد نیز هنگام گشت زنی شبانه در حوزه استحفاظی به راننده یک دستگاه خودرو کامیون مظنون و در بازرسی از خودرو تعداد ۱۳۵ دستگاه تبلت و گوشی تلفن همراه و تبلت سرقتی کشف کردند.

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی خاطر نشان کرد: راننده خودرو برای رهایی از چنگ قانون به افسر گشت مبلغ ۷ میلیون ریال وجه نقد پیشنهاد می‌کند که این مامور وظیفه شناس رشوه پیشنهادی را رد و متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.


انتهای پیام//ف.ج
 

رد رشئخ ماموران وظیفه شناس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.