هفته ششم لیگ دسته یک هندبال؛

صعود ایل باصری مرودشت به مرحله دوم مسابقات لیگ یک هندبال

تیم هندبال ایل باصری مرودشت با کسب ۸ امتیاز به مرحله دوم مسابقات لیگ دسته اول راه یافت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ در هفته ششم لیگ دسته یک هندبال، تیم ایل باصری مرودشت در دیداری خارج از خانه مقابل تیم هندبال بوشهر قرار گرفت و با نتیجه ۲۶ بر ۲۱ این دیدار را واگذار کرد.

هر چند تیم ایل باصری در دیدار پایانی مرحله نخست مقابل قعرنشین کم آورد و تن به شکست داد، اما با توجه به نتایج قبلی با ۸ امتیاز به همراه تیم ستارگان دشتستان به مرحله دوم این مسابقات صعود کرد.

در دیگر دیدار‌های این هفته تیم پیشگامان یزد ۲۸ بر ۲۲ تیم نجف‌آباد را شکست داد. تیم قصر نشاط بهبهان ۳۷ بر ۱۹ تیم شوشتر را مغلوب کرد. فراز بام خائیز دهدشت ۳۶ بر ۲۹ پارسه ماهشهر را پشت سر گذاشت. ستارگان دشتستان ۲۷ بر ۲۲ از سد تیم میناب گذشت.

در پایان دور نخست مسابقات تیم‌های پیشگامان یزد، نجف آباد، قصر نشاط بهبهان، ایل باصری مرودشت، ستارگان دشتستان، پدافند قرچک، فراز بام خائیز دهدشت و اسلام آباد موفق به صعود به مرحله بعد شدند.

در مرحله دوم مسابقات تیم‌های ایل باصری مرودشت، اسلام آباد، قصر نشاط بهبهان و پیشگامان یزد در گروه «الف» و تیم‌های ستارگان دشتستان، فراز بام خائیز دهدشت، نجف آباد و پدافند قرچک در گروه «ب» قرار گرفتند.

تیم هندبال ایل باصری مرودشت در هفته نخست مرحله اول مسابقات مقابل تیم هندبال میناب با نتیجه ۲۹ بر ۲۱ پیروز شد، این تیم در هفته دوم مقابل تیم ستارگان دشتستان در دیداری نزدیک ۲۶ بر ۲۵ مغلوب شد.

ایل باصری در هفته سوم مقابل هندبال بوشهر ۲۵ بر ۱۶ پیروز شد. در هفته چهارم نیز مقابل تیم هندبال میناب با نتیجه ۲۶ بر ۱۹ پیروز میدان شد. در هفته پنجم مقابل تیم ستارگان دشتستان ۲۹ بر ۲۲ پیروز شد و در هفته ششم مقابل تیم بوشهر ۲۶ بر ۲۱ بازی را واگذار کرد و به دومین باخت خود دست یافت.
انتهای پیام/ر

دیدار ایل باصری مرودشت و تیم هندبال بوشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار