سرهنگ پرویزی خبر داد

سارقان حرفه‌ای لوازم خودرو در غرب تهران به دام افتادند

رئیس کلانتری ۱۳۴ شهرک غرب، با اشاره به دستگیری دو سارق لوازم داخلی خودرو در این محدوده، گفت: این متهمان پس از دستگیر به ۱۰ فقره سرقت اعتراف کردند.

سارقان حرفه‌ای لوازم خودرو در غرب تهران به دام افتادندبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ علی پرویزی رئیس کلانتری ۱۳۴ شهرک غرب اظهار کرد: با ارائه شکایت از سوی شهروندان ساکن محدوده شهرک غرب و سعادت آباد در خصوص سرقت‌هایی از داخل خودرو هایشان، پرونده‌ای در کلانتری تشکیل و تیم‌های عملیاتی برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان اقدامات خود را آغاز کردند.

وی افزود: در بررسی‌های انجام شده از شگرد سارقان مشخص شد که این سرقت‌ها از سوی دو سارق حرفه‌ای صورت گرفته و هر بار این متهمان با تخریب در خودرو‌هایی که سیستم ایمنی مناسبی ندارند، اقدام به سرقت لوازم داخلی و قطعات خودرو می‌کنند.

با به دست آمدن اطلاعات مربوطه گشتزنی‌های هدفمند گشت‌های کلانتری بیشتر شده و مناطقی که سابقه سرقت داشت تحت کنترل و نظارت بیشتر قرار گرفت تا این که در شب گذشته این اقدامات نتیجه داد و ماموران دو مرد را در حال سرقت از یک خودرو مشاهده و تحت تعقیب قرار دادند.

سرهنگ پرویزی، عنوان داشت: این سارقان که با باز کردن در یک خودرو در حال سرقت از آن بودند از سوی ماموران تحت تعقیب قرار گرفتند که در نهایت پس از چند دقیقه فرار دستگیر و به همراه مالک خودرو که شناسایی شده بود به کلانتری منتقل شدند.

وی اظهار داشت: مالک خودرو پس از حضور در کلانتری از متهمان شکایت کرده و متهمان تحت بازجویی قرار گرفتند که طی آن مشخص شد که هر دو ار سارقان حرفه‌ای این محدوده هستند و با همدستی هم اقدام به سرقت می‌کنند.

همچنین در بازجویی‌های تکمیلی این متهمان به ۱۰ فقره سرقت در محدوده‌های سعادت آباد و شهرک غرب اعتراف کردند.

انتهای پیام/

اعتراف دو سارق لوازم خودرو به 10 فقره سرقت در غرب تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار