راه‌اندازی زمین استاندارد گلف در اردبیل

زمین استاندارد گلف در مناطق مختلف استان اردبیل راه اندازی می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،اکبر بهنام جو استاندار اردبیل امروز در جلسه بررسی زیرساخت‌های ورزش گلف در اردبیل تصریح کرد: مناطقی از استان اردبیل از جمله جنگل فندقلو و آبی بیگلو مستعد راه‌اندازی زمین‌های گلف است.

وی افزود: با مشارکت بخش خصوصی می‌توان زمین‌های گلف در مناطق مستعد راه‌اندازی کرده و در ادامه مسابقات کشوری و جهانی را برگزار کرد.

استاندار اردبیل تصریح کرد: یکی از قابلیت‌های استان اردبیل گردشگری ورزشی است و به منظور رونق آن می‌بایست تمامی ظرفیت‌ها فعال شود.

بهنامجو با اشاره به اینکه گردشگری ارزش‌افزوده به مراتب بیشتری از بخش کشاورزی به دنبال دارد، افزود: ضروری است تمامی ظرفیت‌های استان در گردشگری ورزشی موردتوجه قرار گرفته و زمینه سرمایه‌گذاری در ایجاد زیرساخت‌ها فراهم شود.

وی با اشاره به اینکه توسعه گردشگری ورزشی در رونق اقتصادی تأثیرگذار است، گفت: استان اردبیل به حدی از قابلیت‌های متعدد برخوردار است که می‌توانیم در گردشگری ورزشی سرآمد باشیم.

استاندار اردبیل همچنین به ضرورت توجه به گردشگری زمستانی استان اشاره و تصریح کرد:  ضروری است زمستان اردبیل را از وضعیت تعطیلی و رکود خارج کرده و گردشگری زمستانی را به این منظور رونق دهیم.

 

انتهای پیام/ع

جنگل فندقلو و آبی بیگلو مستعد راه‌اندازی زمین‌های گلف است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.