بهترین های فوتسال جهان انتخاب شدند

بهترین بازیکن جهان از بارسا انتخاب شد/ شانس بالای محمد کشاورز برای انتخاب

بهترین های فوتسال جهان در بخش های مختلف از طرف سایت معتبر فوتسال پلنت معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، دوازدهمین انتخاب برترین های فوتسال جهان که توسط سایت فوتسال پلنت صورت گرفت چهره برترین های جهان مشخص شد.

گفتنی است، برترین بازیکن جهان پس از بررسی های صورت گرفته از سوی کارشناس های فوتسال سایت فوتسال پلنت که همگی از صاحب نظران این رشته در جهان هستند سرجیولوزانومارتینر انتخاب شد.

اين گزارش حاكي است، سرجیو اوزامومارتینر، بازیکن جوان اسپانیایی تیم فوتسال بارسلونا است که در سال 2011 عنوان بهترین بازیکن جهان را از آن خود کرد.

شایان ذکر است، در جمع کاندیدای انتخاب برترین بازیکن جوان جهان دو جوان از برزیل و یک نفر از کرواسی، روسیه و اسپانیا حضور داشتند که این عنوان به بازیکن اسپانیایی رسید.

گفتنی است، به نظر می رسد باشگاه بارسلونا امسال از هر جهات عنوان بهترین باشگاه جهان را به خود اختصاص داده است چراکه علاوه بر این جوان بارسایی مسی عنوان بهترین بازیکن جهان را از آن خود کرده و گوارسیولا نیز برترین مربی جهان شد.

در بخش بهترین دروازه بان سال دنیا نیز استفانو مامارلا دروازه بان تیم ملی ایتالیا عنوان برترین را از آن خود کرد.

شایان ذکر است، مصطفی نظری دروازه بان تیم ملی فوتسال کشورمان سال 2010 عنوان بهترین دروازه بان جهان را از آن خود کرد.

در بخش بهترین بازیکن زن سال وسنا، بازیکن برزیلی برای دومین بار توانست عنوان برتری را از آن خود کند.

در بخش بهترین بازیکن جهان محمد کشاورز از ایرام در جمع کاندیدا حضور داشتند و شانس بالایی هم برای کسب عنوان برتر دارد گفتنی است علاوه بر کشاورز فالکائو ستاره برزیلی سانتوس، ویلذده بازیکن تیم فوتبال بارسلونا، گوگره بازیکن ژاپنی ناگویا لوشنر ژاپن و مارتینهو بازیکن تیم فوتسال لاتزیو دیگر کاندید هستند که روز 20 دی ماه اسامی نهایی انتخاب شد.

گفتنی است، با انتخاب محمد کشاورز به عنوان بهترین بازیکن سال آسیا و انتخاب وی به عنوان بازیکن برتر رقابت های جام باشگاه های آسیا به نظر می رسد وی شانس بالایی برای کسب عنوان بهترین بازیکن سال دنیا را دارد./مح
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار