نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی:

باید با مفسدان اقتصادی برخورد جدی شود

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: باید با مفسدان اقتصادی برخورد جدی شود.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛ حجت‌الاسلام عبادی،نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در دیدار با فرماندهان و پرسنل نیروی انتظامی شهرستان بیرجند گفت:باید بدون در نظر گرفتن جایگاه و شخصیت با مفسدان اقتصادی برخورد شود.باید با مفسدان اقتصادی برخورد جدی شود

وی با بیان اینکه راه اصلاح امور برخورد با مفسدان اقتصادی است، افزود: مفسد اقتصادی از جنس انقلاب نیست و برخورد قاطعانه با آن ها و توزیع عادلانه ثروت راه فساد را خواهد بست.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت:از مهمترین راه‌های عملی کسب بصیرت و شناخت حقیقت، پیروی از ولایت و ولی امر زمانه خود است که در این زمان راهکار اصلی و مهمی است که می‌تواند انسان را به بصیرت برساند.


حجت‌الاسلام عبادی با بیان اینکه باید هوشیار باشیم که دعوت دشمنان را نپذیریم ،افزود: امروز نقشه‌های دشمن در جاهای مختلف شکست خورده وبرای سنگ اندازی تلاش زیادی می‌کنند.


وی با بیان اینکه اقتدار کنونی ایران در جهان مرهون و مدیون انقلاب اسلامی بوده که مردم از هر قشر، جناح و مذهبی با وحدت آن را به دست آورده اند،گفت: بصیرت آن است که انسان در گرد و غبار فتنه‌ها و تاریکی‌های که شیطان ایجاد می‌کند حق و باطل را باهم مخلوط نکند و گمراه نشود.


نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برخی از امور و گرایش‌ها در وجود انسان مانع از بصیرت یافتن می‌شود،افزود: 9 دی ماه عبرتی برای آینده است که باید از این تجربه استفاده کنیم و همه مردم و مسئولان وظیفه خود را به بهترین نحو انجام دهند و در هر موضوعی در چارچوب اختیارات و توان خود مشکلات را رفع کنند.
انتهای پیام/ب


برخورد با مفسدان اقتصادی،راه اصلاح امور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار