دعوت نمایندگان استان مرکزی به حفظ انسجام ملی و آرامش

مجمع نمایندگان استان مرکزی از مردم خواستند وحدت و انسجام را حفظ کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ مجمع نمایندگان استان مرکزی در مجلس شورای اسلامی در بیانیه‌ای با دعوت به وحدت اعلام کردند: امروز همه آحاد مردم متدین، بیشتر از همیشه به ضرورت حفظ انسجام ملی و آرامش در جامعه پی برده و با حضور شکوهمند و با صلابت خود در صحنه، در برابر توطئه‌های استکبار جهانی ایستادگی کنندو ضمن حفظ وحدت و انسجام، از دستاورد‌های بزرگ نظام مقدس انقلاب اسلامی دفاع کنند.

در این بیانیه آمده است: دشمنان همواره از هوشیاری مردم وحشت داند و به هر بهانه‌ای به این انسجام و وحدت آسیب زده و از بیان خواسته‌های به حق و امتظارت مردم در ارائه خدمات مظلوبتر سوء استفاده کرده و موج سواری می‌کنند.

در روز‌های اخیر شاهد برخی از تجمعات و اعتراضات مردمی در مورد مسائل اقتصادی و مشکلات معیشتی در برخی از شهر‌ها بودیم.

به حق باید گفت که مردم عزیز ایران دچار برخی مشکلات به خصوص مشکلات اقتصادی هستند و این موضوع را نباید به هیچ عنوان انکار کرد و دولت و مسئولان باید تمام تلاش خود را بکار گیرند تا با پیاده سازی منویات مقام معظم رهبری و اجرای فرامین ایشان و اهتمام ویژه به موضوع اقتصاد مقاومتی به عنوان تنها راه برون رفت از مسائل و مشکلات موجود و ایجاد رونق کسب و کار و حمایت از تولید ملی بر این مشکلات غلبه کنند.

مجمع نمایندگان استان با تاکید بر لزوم پیگیری مطالبات به حق مردم، در کنار دولت و مسئولان اجرایی آماده هر گونه کمک و مساعدت می‌باشند.

متاسفانه در کنار این تجمعات به حق و آرام مردم، عده‌ای معلوم الحال و سودجو با پیوند زدن مسائل اقتصادی به مسائل سیاسی در صدد آمدند تا از این فضای موجود سوء استفاده کنند و با دادن شعار‌های ساختار شکنانه علیه نظام اسلامی و مسئولان، این اعتراضات را به بیراهه و انحراف بکشانند.

رسانه‌های معاند نیز در فضای مجازی همه توان خود را به کار گرفتند تا با تهییج مردم و ایجاد فضای تنش زا و هیجانی به این حرکت کمک کنند و متاسفانه شاهد تخریب اموال عمومی و آسیب رساندن به اموال مردم توسط رخی افراد معاند در برخی شهر‌ها بودیم.

مجمع نمایندگان استان مرکزی ضمن محکوم کردن این حرکات کور و تخریب اموال عمومی، از همه مردم و مسئولان می‌خواهد ضمن حفظ انسجام و آرامش خود و رعایت قانون، این حرکت‌های مذبوحانه را در نطفه خفه کرده و اجازه سوء استفاده به اغتشاش گران و فریب خوردگان را ندهند.

بی شک حل مشکلات کشور به ویژه در مسائل اقتصادی نیازمند همت و تلاش مضاعف مسئولان و حفظ آرامش و وحدت مردم می‌باشد و مجلس شورای اسلامی هنگام بررسی و تصویب بودجه یقینا دغدغه‌های مردم شریف را مد نظر داشته و برطرف خواهد کرد.

در پایان از همه مسئولان و نیرو‌های نظامی و انتظامی، بسیج و همه دستگاه‌هایی که در حفظ امنیت این مرز و بوم همت می‌گمارند صمیمانه تشکر و قدردانی می‌نماییم.

انتهای پیام / ج

بیانیه نمایندگان استان مرکزی و دعوت به آرامش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.