برگزاری جشنواره ایده‌ها و فرصت‌ها در بهمن۹۶

با هدف جلب مشارکت همگانی در حوزه پیشگیری از جرایم و آسیب‌های اجتماعی سومین جشنواره ایده‌ها و فرصت‌ها ۲۶ و ۲۷ بهمن ماه ۹۶ در مشهد برگزار می شود.

برگزاری جشنواره ایده‌ها و فرصت‌ها در بهمن۹۶به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛  معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان خراسان رضوی در جلسه بررسی کارشناسی و هم اندیشی با فعالان حوزه جشنواره گفت: سومین جشنواره ایده‌ها و فرصت‌های معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه از ۱۵ آذرماه آغاز به کار نموده است و آخرین مهلت ارسال ایده‌ها تا اول بهمن ماه می‌باشد.


سید امیر مرتضوی افزود: از اهداف برگزاری این جشنواره ارتقاء آگاهی‌های عمومی آحاد جامعه و ترویج فرهنگ پیشگیری از جرم به عنوان یک مسئولیت همگانی، بهره گیری از تکنولوژی‌های نوین برای پیشگیری از جرایم و آسیب‌های اجتماعی، ترویج فرهنگ پیشگیری و به راه انداختن موج پیشگیری در بین متخصصین حوزه‌های استارتاپی از دیگر اهداف این جشنواره است.

وی درباره محور‌های جشنواره ایده‌ها و فرصت‌ها گفت: آسیب‌های حوزه خانواده و جرایم فضای مجازی، اعتیاد، جرایم اقتصادی، جرایم مالکیت معنوی و سرقت ادبی، تخلفات رانندگی و جرایم و آسیب‌های حوزه سلامت جسم و روان محور‌های این جشنواره است.

سید امیر مرتضوی افزود: علاقمندان جهت دریافت کامل اطلاعات و ارسال طرح‌ها می‌توانند به آدرس www.shareidea.scpd.ir مراجعه نمایند.
 
انتهای پیام//ف.ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.