بارش برف در جاده‌های چالوس و هراز

رانندگان برای تردد در "جاده‌های چالوس و هراز" تجهیزات زمستانی همراه داشته باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سرهنگ علی‌رضا قدمی رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران با اشاره به بارش برف در ارتفاعات جاده‌های کندوان و هراز، گفت: محور گدوک نیز براساس پیش‌بینی هواشناسی از عصر امروز با بارش برف همراه خواهد بود.

وی داشتن تجهیزات زمستانی به‌ویژه زنجیرچرخ برای تردد در این محور‌ها را ضروری اعلام کرد و افزود: راهداران اکنون با امکانات و تجیهزات در محور‌های کوهستانی و برفگیر استان مستقر هستند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران گفت: آمد و شد خودرو‌ها اکنون در همه محور‌های ارتباطی استان عادی و روان است.

سرهنگ علی‌رضا قدمی با تأکید بر خودداری رانندگان از تخلفات حادثه‌ساز، به رانندگان توصیه کرد هنگام رانندگی علاوه بر خودداری از عجله و شتاب، فاصله طولی را با خودروی رعایت کنند.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه محدودیت‌های ترافیکی از فردا در جاده‌های ارتباطی استان اعمال می‌شود، افزود: تردد انواع کامیون و کامیونت به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه و از ساعت ۸ تا ۲۴ روز‌های پنج‌شنبه و جمعه از محور هراز ممنوع است.

سرهنگ قدمی با بیان اینکه تردد انواع تریلی، کامیون و کامیونت همچنان از محور کندوان ممنوع است، اضافه کرد: تردد همه وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز جمعه از کرج به مرزن‌آباد ممنوع است و با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ از مرزن‌آباد به سمت کرج نیز یک‌طرفه خواهد بود.

وی گفت: تردد انواع تریلی به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز جمعه از محور سوادکوه ممنوع اعلام شده است.

انتهای پیام/ک


محور‌های چالوس و هراز لغزنده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار