برخورد قانونی با مخلان نظم و امنیت و مخربان اموال عمومی در اردبیل

دادستان اردبیل گفت: آشوبگران و مخلان نظم، امنیت و آسایش مردم و تخریبگران اموال عمومی و دولتی دستگیر و طبق قانون با این افراد برخورد جدی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ناصر عتباتی، دادستان عمومی و انقلاب اردبیل با بیان اینکه در چند روز گذشته شاهد برخی اقدامات و تجمعات مختصر و محدود آشوب گرانه و ساختارشکنانه در برخی مناطق مرکزی شهر اردبیل بوده ایم اظهار داشت: در پی بروز این اقدامات غیرقانونی و مجرمانه در سطح شهر که علیه نظم و امنیت مردم و همچنین تخریب اموال عمومی و دولتی رخ داده بود تمامی مجموعه های انتظامی، قضایی و امنیتی برای حفظ و دفاع از آسایش مردم وارد عمل شدند.

وی تصریح کرد: در جهت مقابله با اغتشاشگران سیستم قضایی با همکاری اقشار مختلف مردم فهیم و همیشه در صحنه که همواره ثابت کرده اند مدافعان انقلاب و امنیت کشور هستند 40 نفر دستگیر و جهت پیگیری قانونی راهی مراکز قضایی استان شدند.

دادستان اردبیل در ادامه با اشاره به اینکه طبق تحقیقات به عمل آمده این آشوبگران تحت تاثیر هیجانات و هدایت برخی از کانال های منافقین و دشمنان انقلاب قرار داشتند بیان داشت: با تذکرات لازم و برخوردهای قانونی تعدادی از این 40 نفر دستگیر شده آزاد و با 15 نفر از عاملان اصلی این اقدامات با تشکیل پرونده طبق قانون برخورد خواهد شد.

عتباتی ضمن تشکر از مردم آگاه استان اردبیل از شهروندان خواست خود حافظ نظم و امنیت بوده و در صورت مشاهده هر گونه اقدامات آشوبگرانه، هر چه سریعتر با مراجع قانونی و انتظامی اطلاع دهند تا اقدامات قانونی علیه مخلان امنیت استان انجام گیرد.

 

انتهای پیام/ح

برخورد قانونی با مخلان امنیت در اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.