مرکز درمان ناباروری؛

تاسیس مرکز درمان ناباروری لرستان

رئیس جهاد دانشگاهی لرستان از موافقت اصولی تاسیس مرکز درمان ناباروری استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ سید علی‎نادر دهقانی‌الوار رئیس جهاد دانشگاهی لرستان اظهار کرد: در راستای پیگیری‎های جهاد دانشگاهی لرستان برای راه‎اندازی مرکز درمان ناباروری که یکی از نیاز‌ها و ضروریات استان است، مجموعه استانداری هماهنگی خیلی خوبی دارد با توجه به کمک‎های خیلی خوب دانشگاه علوم پزشکی به ویژه رئیس و معاون درمان موافقت اصولی تاسیس مرکز درمان ناباروری از طرف دانشگاه به نام جهاد دانشگاهی صادر شد.

وی اضافه کرد: بر اساس این موفقت‎نامه جهاد دانشگاهی فرصت دارد ظرف مدت سه سال نسبت به ایجاد زیرساخت‎ها و مقدمات لازم جهت راه‎اندازی مرکز درمان ناباروری اقدام کند.

دکتر دهقانی‌الوار ادامه داد: در همین راستا و بر اساس پیگیری‎های قبلی، جهاد دانشگاهی لرستان نسبت به خریداری محل مورد نیاز راه‎اندازی مرکز اقدام کرده و ۲.۵ میلیارد تومان نیز از طرف ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) برای راه‎اندازی مرکز مصوب و مقدمات لازم برای دریافت آن انجام شده است.

رئیس جهاد دانشگاهی لرستان تصریح کرد: همچنین در همین راستا و برای تکمیل تجهیزات، مقرر شد استانداری لرستان نیز ۲.۵ میلیارد تومان به این طرح مهم کمک کند که مکاتبات آن از طرف استان انجام شده و در حال پیگیری است.

وی با بیان اینکه سازمان جهاد دانشگاهی کشور نیز با نظر مساعد موضوع را در دستور کار و پیگیری قرار داده است، اضافه کرد: امیدواریم این مهم در بودجه ۹۷ این نهاد مدنظر قرار گیرد.

دکتر دهقانی‌الوار گفت: با توجه به جایگاه رفیع و ارزشمند این مرکز پژوهشی و درمانی که اثرات بسیار زیادی برای استان در بخش پژوهش و اطلاعات بنیادی دارد و دستیابی به نظام جامع در حوزه ناباروری و نیز مباحث درمان خواهد داشت می‎طلبد همه کسانی که در این حوزه می‎توانند کمک کنند با همه توان و ظرفیت حمایت‎های لازم را به عمل آورند.

عضو هیئت علمی جهاد دانشگاهی لرستان بیان کرد: در همین راستا لازم است از استاندار، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و مدیرکل امور اجتماعی که موضوع را با حساسیت و دقت نظر پیگیری می‎کنند، تشکر و تقدیر به عمل آوریم.

انتهای پیام/م

مرکز درمان ناباروری لرستان تاسیس می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.