صادرات بیش از 5 میلیون دلار سیب زمینی از همدان

مدیرکل گمرک استان همدان از صادرات 5 میلیون دلاری سیب‌ زمینی از گمرک همدان به سایر کشورها خبر داد.

صادرات بیش از 5 میلیون دلار سیب زمینی از همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ جمال خشوعی،مدیرکل گمرک استان همدان با اشاره به اینکه بیش از 5 میلیون دلار سیب زمینی  از همدان صادر شده است گفت: در 9 ماهه امسال 5 میلیون و 712 هزار و 611 دلار سیب زمینی از گمرک استان همدان به سایر کشورها صادر شده است.

 وی با اشاره به اینکه صادرات سیب زمینی از گمرک همدان به سایر کشورها چهار درصد افزایش داشته است، ادامه داد: در مدت مشابه سال گذشته 5 میلیون و 179 هزار و 848 دلار سیب زمینی از گمرک همدان صادر شده بود.

 مدیرکل گمرک استان همدان با اعلام اینکه سیب زمینی پنج درصد از کل صادرات استان همدان را به خود اختصاص داده است، خاطرنشان کرد: محصول سیب زمینی استان همدان به کشورهای ترکمنستان، عراق و افغانستان صادر شده است.

 وی با اشاره به اینکه همدان استان کشاورزی بوده و ظرفیت صادرات محصولات کشاورزی در همدان بالاست اظهار داشت : گمرک همدان آمادگی لازم برای صادرات محصولات کشاورزی همدان را داشته و این انتظار می‌رود تا با استقرارصنایع تبدیلی تولیدات کشاورزی همدان فرآوری شده و سپس صادر شود تا ارزش افزوده بالایی به دنبال داشته باشد.

انتهای پیام/ج


صادرات سیب زمینی از همدان به سایر کشورها

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.